Gjest Hvem vet alt Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hvordan beregnes det hvor mye man skal betale pr. mnd ? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Mener at det er 75% av trygden. Da er alt betalt, mat medisiner, lege. Brukeren betaler skatt av de resterende 25%, samtidig som det skal rekke til personlig behov, f.eks tobakk, frisør, gaver el. l. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Da min eks-svigerfar var på sykehjem kostet det 85% av trygda og renteinntekter (og andre evt. inntekter). Så det er ikke mange kronene man har til klær og personlige ting om man er minstepensjonist, skjønt det er forhåpentligvis en minstegrense for hvor mye man skal ha igjen, håper jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Mora mi betaler stort sett hele trygda si, hun sitter igjen med ca 1000 kr i mnd men så fikk hun en oppgjørsregning på slutten av året på 9000 kr så det er ikke mye å betale regninger utenom for. Men hun har høy trygd og noen renteinntekter så det stemmer for jeg har fått utregningen. Regningene hennes må betales av sparepengene hennes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.