Gå til innhold

så var det over..

Anbefalte innlegg

Gjest engelen

...og nå er det sommerferie. På en måte er det greitt, å ha det overstått!! Men det var fælt, man blir så sammensveiset på en internatskole. Men jeg greidde å la vær å grine! En del av dem treffer jeg jo igjen:) Prøver å være positiv, skal aktivisere meg sjøl en del i sommer, det nytter liksom ikke å sitte inne å synes synd på seg selv! Og jeg lover dere at jeg ALDRI skal kutte meg igjen! For jeg vil ikke, det er en altfor stor skam, og det er jo slitsomt å gå å skjule det hele tiden... Men jeg håper det blir en fin sommer, at vi alle her inne greier å tenke på andre ting! For meg er det gått å vite at jeg har psykepleieren og 2 lærere jeg kab holde kontakten med, det styrker! - Dersom du ikke har eller tørr å snakke med noen, så gjør det! Til en eller annen du stoler på, for det hjelper:) Jeg vet jeg har en veldig lang prosess foran meg, om jeg vil bli frisk, men jeg skal klare det litt etter litt. Kanksje ikke med en gang, men over tid. Og bare det at tanken er der, er bra!!

*klemmer* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29860-s%C3%A5-var-det-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosen1

Hei, kjære, engelen!

Så fint å høre at du prøver å ta tak i det positive! Jeg har selv gått på internatskole, så jeg vet åssen den følelsen er når alt er over. Håper du har fått deg venner for livet, for det har jeg fått! Venner er kjempeverdifullt!! Viktig å ta vare på gode venner. Enig med deg der! Så bra at du har funnet ut at det ikke er lurt å kutte seg! Det vet jeg også endel om som jeg jo har skrevet om her, og ja, det er kjempedumt!! Ønsker deg en FIN sommer, hvor du kan koble av og gjøre akkurat det du ønsker! Stell pent med deg selv, o.k.? *Mange klemmer*

Glad i deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29860-s%C3%A5-var-det-over/#findComment-119553
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...