Gjest økonomiberta Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 hei! er det noen her inne som vet hvordan man kan måle økonomisk sans?(operasjonalisere) jeg jobber med en oppgave hvor dette er sentralt. men litt usikker på hvordan jeg skal gå frem for å måle dette... håper på gode tips! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hva med evnnen til alltid å bruke litt mindre enn en tjener? 0 Siter
Gjest evne til utsatt behovstilfredsstillelse Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Som på mange områder i livet, er det "evnen til utsatt behovstilfredsstillelse" (deferred gratification) som er en viktig grunn til at noen lykkes / "avanserer" i livet. http://verden.abcsok.no/index.html?q=utsatt+behovstilfredsstillelse&cs=latin1 (Driver man det for langt, blir det kjedelig, men det er en annen sak). 0 Siter
Gjest vity Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hva med evnnen til alltid å bruke litt mindre enn en tjener? Det er den metoden jeg bruker, funker bra :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.