cathlin Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hvordan går det? Har du fått tatt det ut på papiret? :-) 0 Siter
frosken Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jammen bra at noen har alliert seg med oppgaven min som helst skulle vært flere steder enn i mitt hode akkurat nå... Men jeg har lest en haug med ulike rapporter i dag, slik at det er noe mer sammen med oppgaven inne i hodet. Utrolig hvor mange rapportsider som handler om ulike former for samhandling mm... Det står lite om skiføret i marka på de nettsidene jeg besøker om dagen, tør liksom ikke nærme meg skiforeningen sine :-( Kan du avgi en liten rapport, eller er det uendret siden tidligere i uka? 0 Siter
cathlin Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Jammen bra at noen har alliert seg med oppgaven min som helst skulle vært flere steder enn i mitt hode akkurat nå... Men jeg har lest en haug med ulike rapporter i dag, slik at det er noe mer sammen med oppgaven inne i hodet. Utrolig hvor mange rapportsider som handler om ulike former for samhandling mm... Det står lite om skiføret i marka på de nettsidene jeg besøker om dagen, tør liksom ikke nærme meg skiforeningen sine :-( Kan du avgi en liten rapport, eller er det uendret siden tidligere i uka? Jeg er ikke i marka akkurat nå, skjønner du, så jeg den rapporten må du/dere nok vente litt på! Kanskje du kan sende et redningsmannskap inn i hodet ditt for å jage hele selskapet ut i det fri? *god ide* 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er ikke i marka akkurat nå, skjønner du, så jeg den rapporten må du/dere nok vente litt på! Kanskje du kan sende et redningsmannskap inn i hodet ditt for å jage hele selskapet ut i det fri? *god ide* Hmmm... kanskje dobbelt medlemsskap i Naf kan hjelpe! *håpefull hilsen* 0 Siter
cathlin Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Hmmm... kanskje dobbelt medlemsskap i Naf kan hjelpe! *håpefull hilsen* Ja, kanskje du trenger hjelp utenfra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.