Gå til innhold

Noen har fått tak i mitt nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Hvis det ikke er du som har skrevet innleggene, så må du enten ha gitt ditt passord til en annen person, eller lagt til rette for at andre som bruker samme pc som deg ikke må oppgi passord hvis de logger seg på med ditt brukernavn.

Dette er ikke noe vi kan gjøre noe med, du må evt. ordne opp på hjemmefronten. Passordet ditt kan du evt. endre selv på "Min side".

hidi, the scorpion

Hvis det ikke er du som har skrevet innleggene, så må du enten ha gitt ditt passord til en annen person, eller lagt til rette for at andre som bruker samme pc som deg ikke må oppgi passord hvis de logger seg på med ditt brukernavn.

Dette er ikke noe vi kan gjøre noe med, du må evt. ordne opp på hjemmefronten. Passordet ditt kan du evt. endre selv på "Min side".

Takk for svar! Fant synderen her hjemme, ja, men godt du svarte ellers hadde jeg trodd det var noen andre....

I verste fall at jeg skrev i søvne...;)

Gjest Elextra

Synderen var hjemme her, ja....

Trodde alvorlig jeg måtte ha gått i søvne eller noe, så jeg ble glad for oppklaringen. En som trodde h*n var morsom ;(

*hehe*

Men var jo litt imponerende at vedkommende visste hvordan man skulle ''sitere'' og sånt, da, men vedkommende er kanskje DOL'er selv.

Annonse

hidi, the scorpion

*hehe*

Men var jo litt imponerende at vedkommende visste hvordan man skulle ''sitere'' og sånt, da, men vedkommende er kanskje DOL'er selv.

Jeg skulle svare fnugget og hadde allerede sitert, men ble så opptatt av noe på vaskerommet, og glemte meg helt bort... Oppdaget det ikke før utpå natten og fikk bakoversveis.....! Skjønte virkelig ikke noen ting ;)

Gjest Elextra

Jeg skulle svare fnugget og hadde allerede sitert, men ble så opptatt av noe på vaskerommet, og glemte meg helt bort... Oppdaget det ikke før utpå natten og fikk bakoversveis.....! Skjønte virkelig ikke noen ting ;)

Hehe, kanskje godt å vite at du ikke selv skriver (provoserende) innlegg i søvne.

Gjest Teatrika

Synderen var hjemme her, ja....

Trodde alvorlig jeg måtte ha gått i søvne eller noe, så jeg ble glad for oppklaringen. En som trodde h*n var morsom ;(

Du...den forklaringen har jeg vanskelig for å tro på... Hvem i all verden skal ha glede av å avslutte et innlegg du har begynt på her? Merkelige personer du deler hus med, i så fall... Tynn unnskyldning, fordi Webmaster annonserte at innlegget var skrevet fra din brukerkonto???

hidi, the scorpion

Du...den forklaringen har jeg vanskelig for å tro på... Hvem i all verden skal ha glede av å avslutte et innlegg du har begynt på her? Merkelige personer du deler hus med, i så fall... Tynn unnskyldning, fordi Webmaster annonserte at innlegget var skrevet fra din brukerkonto???

Bryr meg ikke så mye om hva _du_ tror...;(

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...