Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26

Hei!

Jeg maa bare fortelle deg dette... Du vet den droemmen du tydet for meg, og det at jeg foeler jeg ikke har faatt sjelefred med han som doede...

Vet du, etter at du tydet for meg, saa har det satt i gang en veldig til prosess i meg. Jeg vet ikke, men plutselig var det som et sloer som ble dratt vekk fra oeynene mine, og jeg kom paa 1 person jeg kunne spoerre, vedr. adr, telefonnummer, for aa naa familien og vennene hans!! Hvorfor har jeg ikke tenkt paa dette tidligere????

Og naa viser det seg at denne personen skal sende meg info i kveld!! Endelig kan jeg faa gjort opp for meg. Det er som et puslespill med manglende brikker, men naa begynner brikkene aa falle paa plass!!

Ogsaa har jeg en fantastisk mann som forstaar meg, og stoetter meg i dette!

Ja, dette er en velsignelse for meg Pekkaline! Du aner ikke hva stor betydning dette hadde for meg...Jeg har ikke ord... Tusen takk :-)

Jeg er sikker paa at dette maa vaere en gave du har, for du vil garantert hjelpe flere mennesker enn meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298895-pekkaline/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...