Gå til innhold

smitte

Anbefalte innlegg

Gjest Legen hit!!!!

Vær snill å besvar denne!!!

Jeg antar at dette høres rart ut men jeg behøver en komentar her,jeg tenker på det mye!! 2 dgr siden hadde jeg barbert meg,hatt på etterbarb salve. Skulle da snyte meg, hjemme.Uten å "sjekke" om dopapiret var rent(Noe det pleier, men jeg gjør det alikevell)da jeg så på det etterpå var det en rød flekk på papiret(Lingnet blod).Det jeg er redd for er om den flekken kunne ha overført noe virussmitte fra papiret til meg forde jeg hadde noen småsår på haken papiret evt berørte-Mener at flekken var tør så jeg er litt i villrede om den kom fra nesa, eller barbersår, eller om den hadde vært der fra før!Tenk viss noen har gjort noe i butikken,sprøytet inn noe bare på fandenskap.!(Andre kunder) hiv etc !!!!

Hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29893-smitte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...