frosken Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tror du pulverpadder eller den livsviktige energien bør være førstevalget? Jeg har klart å spare den sorte tusjen foreløpig, men den er jammen god å ha i bakhånd! *s* 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Prøv pulverpadder! :-) Dagen min er så avgjort reddet nå når jeg har så mye å benytte meg av når jeg står fast! Tror jeg kanskje kan klare meg uten Naf i dag i allefall. Du er forresten ganske talentfull :-) 0 Siter
frosken Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Prøv pulverpadder! :-) Hvor mange karameller kan jeg belønne meg selv med nå som jeg har jagd et førsteutkast ut av hodet? 0 Siter
cathlin Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hvor mange karameller kan jeg belønne meg selv med nå som jeg har jagd et førsteutkast ut av hodet? 1-2 karameller, tas om morgenen før du begynner på neste økt. Det er en belønning til hjernen slik at den skjønner at den har gjort noe bra, og skal fortsette med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.