Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan trygt si at jeg vokser meg stor. :-) Jeg er større enn alle de andre på fødselsforberedelsen, og bortsett fra en til så er jeg den som er kortest på vei. Jeg føler meg som en strandet hval for tiden. :-)

Utstyret er på vei i hus. Jeg arver en del fra familie i Norge, så vi slipper ganske billig unna. Vi driver også og ser etter bruktbil -tanken på å sykle til sykehuset frister ikke, men jeg lurer på om vi noen gang får bestemt oss. Foreløpig har vi blitt enige om, etter mange måneders overtalelse fra min side, at vi skal ha en ikke altfor gammel stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299212-sofline/#findComment-2419422
Del på andre sider

Man kan trygt si at jeg vokser meg stor. :-) Jeg er større enn alle de andre på fødselsforberedelsen, og bortsett fra en til så er jeg den som er kortest på vei. Jeg føler meg som en strandet hval for tiden. :-)

Utstyret er på vei i hus. Jeg arver en del fra familie i Norge, så vi slipper ganske billig unna. Vi driver også og ser etter bruktbil -tanken på å sykle til sykehuset frister ikke, men jeg lurer på om vi noen gang får bestemt oss. Foreløpig har vi blitt enige om, etter mange måneders overtalelse fra min side, at vi skal ha en ikke altfor gammel stasjonsvogn.

hehe, jeg ser dere for meg på sykkel ja :) Det er nok best dere skaffer dere en stasjonsvogn ja! Fint at du vokser og at det går fint, det er ikke så lenge til nå :) Det er veldig greit ,med alt man kan arve, det hjelper godt. Også får dere nok sikkert masse tøy når baby kommer. Vet du kjønnet forresten?

Og leiligheten, dere trives?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299212-sofline/#findComment-2419425
Del på andre sider

hehe, jeg ser dere for meg på sykkel ja :) Det er nok best dere skaffer dere en stasjonsvogn ja! Fint at du vokser og at det går fint, det er ikke så lenge til nå :) Det er veldig greit ,med alt man kan arve, det hjelper godt. Også får dere nok sikkert masse tøy når baby kommer. Vet du kjønnet forresten?

Og leiligheten, dere trives?

Vi vet ikke hva det blir. Jeg var litt usikker på om jeg ville vite det og angrer litt på at jeg ikke sa ja da sykepleieren spurte på ultralyden om jeg ville vite hva det var, men samboeren ville ikke vite det, så da fikk han bestemme. Det hadde egentlig vært veldig greit å kunne si til dem jeg skal arve av om de skal finne frem de rosa eller de lyseblå klærne.

Vi bor i et stille og rolig kvarter og har egen hage hvor babyen kan ligge i barnevogna og sove, men leiligheten er desverre altfor liten, bare 50 kvadratmeter og to rom, så vi holder nok ikke ut her mer enn et års tid til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299212-sofline/#findComment-2419433
Del på andre sider

Vi vet ikke hva det blir. Jeg var litt usikker på om jeg ville vite det og angrer litt på at jeg ikke sa ja da sykepleieren spurte på ultralyden om jeg ville vite hva det var, men samboeren ville ikke vite det, så da fikk han bestemme. Det hadde egentlig vært veldig greit å kunne si til dem jeg skal arve av om de skal finne frem de rosa eller de lyseblå klærne.

Vi bor i et stille og rolig kvarter og har egen hage hvor babyen kan ligge i barnevogna og sove, men leiligheten er desverre altfor liten, bare 50 kvadratmeter og to rom, så vi holder nok ikke ut her mer enn et års tid til.

Ett års tid ja, da blir det norge neste :)

Du kan prøve å finne kjønnet selv. Ta et hårstrå og tre gifteringen (eller annen gullring) på hårstrået. Så holder du i endene mens ringen dingler, hold det over innsiden av håndleddet, stille. Så etterhvert begynner ringen å bevege seg. Jente- da går ringen rundt og rundt, gutt-da gå ringen frem og tilbake :) Pass på at du ikke lager bevegelsene selv. Du kan også prøve det over magen.

Dette gjorde vi mye før :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299212-sofline/#findComment-2419436
Del på andre sider

''Jeg er større enn alle de andre på fødselsforberedelsen,''

Kjenner meg igjen i denne beskrivelsen fra hine hårde dager, ja....;-)

Men det var én på fødselsforberedelsen som var større en meg, kunne jeg halvt triumferende fastslå, ettersom jeg jo var drittlei av folks evinnelige kommentarer om hvor stor jeg var...

Men det viste seg at denne dama skulle ha tvillinger, da*lol*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299212-sofline/#findComment-2419439
Del på andre sider

Annonse

Ett års tid ja, da blir det norge neste :)

Du kan prøve å finne kjønnet selv. Ta et hårstrå og tre gifteringen (eller annen gullring) på hårstrået. Så holder du i endene mens ringen dingler, hold det over innsiden av håndleddet, stille. Så etterhvert begynner ringen å bevege seg. Jente- da går ringen rundt og rundt, gutt-da gå ringen frem og tilbake :) Pass på at du ikke lager bevegelsene selv. Du kan også prøve det over magen.

Dette gjorde vi mye før :)

Jeg har ikke gullring i hus, men jeg kjenner til trikset. :-) Jeg er ellers 95% sikker på at det blir jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299212-sofline/#findComment-2419442
Del på andre sider

''Jeg er større enn alle de andre på fødselsforberedelsen,''

Kjenner meg igjen i denne beskrivelsen fra hine hårde dager, ja....;-)

Men det var én på fødselsforberedelsen som var større en meg, kunne jeg halvt triumferende fastslå, ettersom jeg jo var drittlei av folks evinnelige kommentarer om hvor stor jeg var...

Men det viste seg at denne dama skulle ha tvillinger, da*lol*

Typisk... :-)

Det er en på fødselsforberedelsen som er like stor som meg, men hun har termin neste uke. Jeg har termin i begynnelsen av april.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299212-sofline/#findComment-2419445
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...