Gå til innhold

jeg har sånn angst nå...hjelp!!!

Gjest uff ,...hjelpe meg ....skulle aldri startet butikken

Anbefalte innlegg

Gjest uff ,...hjelpe meg ....skulle aldri startet butikken
Skrevet

Takk for alle svar..!!!

Får det jo bare verre av å sitte her å utløse min frustrasjon, vet jo at jeg burde oppsøkt hjelp!!!

jeg er da ikke dum,...men det er så vanskelig.

det er så mange ting jeg har utsatt , å burde ha ordnet opp i..men klarer ikke.....:( er så redd noen skal ta meg (litt feil skrevet kansje , men det er sånn det føles ut)

har bestilt time til legen nå, men det nytter jo ikke å sykemelde seg,....ingen som jobber for meg. Har stengt i dag pga angsten min...klarer ikke gå. Regningene er ikke betalt....og leien utløpet i Februar...har sagt opp lokalet...HJELP...hva kommer til å skje med meg??? alt er ute av kontroll....Tør ikke engang ringe regnskapsføreren, å si jeg skal legge ned.....

TUSEN TAKK FOR ALLE som svarer !!! setter virkelig pris på at dere tar dere tid!!!

Skrevet

Ja dette hørtes tungt ut.

At du startet butikken er litt sånn gjort er gjort og spist er spist. For sent og gjøre noe med. Ett kapitel i går mot sin slutt.

Jeg hadde lagt alle kortene på bordet hos fastlegen og fokusert på det fremover. Altså hvordan du skal komme deg ovenpå igjen. Strekker du ikke til lengre - så er det slik det er. Praktiske ting som skal ordnes når man sliter må vike for helsen. Jeg forstår godt at du ikke føler at du kan slippe taket i dette, men det finnes ingen vei utenom hvis du ikke mestrer det som skal gjøres. Det er kalde fakta - og du må eventuelt da finne noen som kan ordne disse tingene for deg.

Du må ta vare på deg, og første skritt er legebesøket og rett og slett fortelle hvordan det er. Veien videre derfra staker du ut sammen med legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...