Gå til innhold

NHD, sosial fobi og behandlingsforsøk på Modum bad

Anbefalte innlegg

Har fått høre at det sto i dagbladet i dag at Modum bad søker folk til forsøk i behandling av sosial fobi. To typer behandling skal sammenlignes, interpersonlig et eller annet og kognitiv terapi.

Har du lest dette, og hva tror du om det?

Lurer på om jeg skal søke, har god erfaring med Modum bad fra før.

Fortsetter under...

Gjest swinging

Artig å høre at det har stått om prosjektet i avisen. Jeg var på Modum Bad i vinter på den ene av de gruppene som er omtalt, den interpersonelle. Vi fikk endel informasjon om hvordan prosjektet skulle være og det høres bra ut! Men slik jeg forsto det skulle det terapeutiske opplegget være ganske "strengt" ifht. den aktuelle behandlingsfilosofien. Dessuten skulle gruppene kun bestå av pasienter med sosial fobi, noe jeg ikke har. Men som deg har jeg god erfaring med Modum Bad. Det er et godt sted å ha det vondt på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...