Gå til innhold

Kunne bitt av meg tunga!!! :-(

Anbefalte innlegg

Noe glapp ut av meg uten at jeg hadde tenkt meg om, og en venninne ble i fyr og flamme og setter i gang med å arrangere noe jeg bare MÅ være med på på et tidspunkt og et sted som passer meg utrolig dårlig - bare fordi jeg var så inni hampen dum å si det jeg sa.

Faaaaa----derullan dei, altså! :-(

Hva gjør man med sånt, da? Kan ikke bakke ut nå :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299324-kunne-bitt-av-meg-tunga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den kjeften, den kjeften, som så ofte går av seg selv uten hjelp av eieren....! Du får vel bare innrømme en "liten" forsnakkelse" da ;)

Du hadde selvfølgelig glemt det andre du er nødt til å stille opp på....

*hjelper veldig*

Takk for tips men går nok ikke :-( Litt vel spesiell situasjon :-(((

Tør ikke skrive noe om det her men kan godt ta litt på mail hvis du vil: [email protected]

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202932404' post='3804918]

Oi, det er skikkelig ekkelt :( Ble du bare revet med, eller?

Ja, jeg bare trakk en logisk slutning som hun av en eller annen grunn ikke hadde tenkt ut selv, og dermed forflyttet arrangementet seg fra et tidspunkt som var ypperlig til et dumt et...

Ja ja...

Hva er det du har latt deg lure til nå, da? Og hvorfor kan du ikke si det ikke passer?

..lang historie...;-)

Det er en ting som er viktigere for henne enn for meg, men hvor jeg likevel må være med, bare at jeg hadde håpet det ville skje på det tispunktet hun opprinnelig hadde satt.

Ja, ja, men nå kan det hende det løser seg lell, fordi det er andre hindringer som kan innebære at det likevel ikke kan flyttes til en annen dag...;-)

Har ikke så lyst til å legge ut mer i detalj her, i tilfelle noen kjenner igjen "saken". Vil helst gjøre gode miner til slett spill....;-)

Løsningen er selvfølgelig at "forhåndsvisning" også blir innført i RL. Er man av den impulsive typen, benytter man forhåndsvisning før man trykker på "send innlegg".

Sånn nå fant jeg noe jeg kunne svare på i dag også. Det skjedde så lite her akkurat nå, at jeg valgte deg som offer for et useriøst svar-.

Fortsatt god lørdag :-)

....forøvrig har jeg god erfaring med å være svært direkte, også når jeg selv har dummet meg ut, så kanskje det kan funke å si det som det er?

Annonse

Løsningen er selvfølgelig at "forhåndsvisning" også blir innført i RL. Er man av den impulsive typen, benytter man forhåndsvisning før man trykker på "send innlegg".

Sånn nå fant jeg noe jeg kunne svare på i dag også. Det skjedde så lite her akkurat nå, at jeg valgte deg som offer for et useriøst svar-.

....forøvrig har jeg god erfaring med å være svært direkte, også når jeg selv har dummet meg ut, så kanskje det kan funke å si det som det er?

''Løsningen er selvfølgelig at "forhåndsvisning" også blir innført i RL. Er man av den impulsive typen, benytter man forhåndsvisning før man trykker på "send innlegg".''

*sukk* det hadde jammen vært noe....;-)

Men enten man har tatt forhåndsvisning eller ikke, så gjelder det samme i RL som på DOL: Du få'kke sletta det selv!! ;-)

Og i RL er det enda mindre tilgang på webbiser til å slette enn det er her på dol!

''Sånn nå fant jeg noe jeg kunne svare på i dag også. Det skjedde så lite her akkurat nå, at jeg valgte deg som offer for et useriøst svar-.''

Føler meg absolutt ikke som et offer! :-D Setter veldig pris på at du svarte, OG hva du faktisk svarte:-)

''Fortsatt god lørdag :-)''

Takk i lige måde:-)

''....forøvrig har jeg god erfaring med å være svært direkte, også når jeg selv har dummet meg ut, så kanskje det kan funke å si det som det er?''

Ja, men det er litt slik at dem som er "flinke" med å være direkte har over tid skapt et mer behagelig "rom" for seg selv. Den venninnen min som er aller mest "rett ut av posen" kan komme seg unna med de merkeligste påstander og utsagn, mens dersom hun som er aller mest tilbakeholden og forsiktig plutselig kom med en frisk melding, hadde folk kanskje ligget søvnløs etterpå...;-)

''Løsningen er selvfølgelig at "forhåndsvisning" også blir innført i RL. Er man av den impulsive typen, benytter man forhåndsvisning før man trykker på "send innlegg".''

*sukk* det hadde jammen vært noe....;-)

Men enten man har tatt forhåndsvisning eller ikke, så gjelder det samme i RL som på DOL: Du få'kke sletta det selv!! ;-)

Og i RL er det enda mindre tilgang på webbiser til å slette enn det er her på dol!

''Sånn nå fant jeg noe jeg kunne svare på i dag også. Det skjedde så lite her akkurat nå, at jeg valgte deg som offer for et useriøst svar-.''

Føler meg absolutt ikke som et offer! :-D Setter veldig pris på at du svarte, OG hva du faktisk svarte:-)

''Fortsatt god lørdag :-)''

Takk i lige måde:-)

''....forøvrig har jeg god erfaring med å være svært direkte, også når jeg selv har dummet meg ut, så kanskje det kan funke å si det som det er?''

Ja, men det er litt slik at dem som er "flinke" med å være direkte har over tid skapt et mer behagelig "rom" for seg selv. Den venninnen min som er aller mest "rett ut av posen" kan komme seg unna med de merkeligste påstander og utsagn, mens dersom hun som er aller mest tilbakeholden og forsiktig plutselig kom med en frisk melding, hadde folk kanskje ligget søvnløs etterpå...;-)

Tror du har rett i at vi skaper ulike handlingsrom for oss selv, og at omgivelsene også gir ulikt handlingsrom til forskjellige personer.

Synes at etterhvert som jeg har blitt eldre, har jeg blitt bedre på å se hvordan sørge for et mer romslig handlingsrom for meg selv i ulike settinger. Det handler både om hva jeg gjør - og hva jeg ikke gjør - ut i fra at erfaring gir bedre grunnlag for å forutsi andres reaksjoner på mine handlinger.

*dukker ned i eksamensoppgaven som snart mååååååååååå bli ferdig*

Gjest fnugget

Ja, forhåndsvisning i RL hadde vært tingen. Da hadde man fått mulighet til å se evt dumme ting man er i ferd med å gjøre.

Jeg er også en ivrig forkjemper for fast forward knapper når ting blir slitsomt. Det hadde vært saker

Gjest Elextra

..lang historie...;-)

Det er en ting som er viktigere for henne enn for meg, men hvor jeg likevel må være med, bare at jeg hadde håpet det ville skje på det tispunktet hun opprinnelig hadde satt.

Ja, ja, men nå kan det hende det løser seg lell, fordi det er andre hindringer som kan innebære at det likevel ikke kan flyttes til en annen dag...;-)

Har ikke så lyst til å legge ut mer i detalj her, i tilfelle noen kjenner igjen "saken". Vil helst gjøre gode miner til slett spill....;-)

Utdrikningslag er ikke bestandig gøy ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...