Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!:-) Hyggelig å se deg!

Satt akkurat og tenkte på deg og hunden, da jeg så nicket ditt dukke opp:-)

Jeg har planer om å begynne å trene regelmessig -og mer variert, selv om det faktisk blir en eller to treningsøkter/turer i løpet av uka.

Det er slitsomt å bære på uro. Skulle ønske du slapp det. Det er ikke meningen at man skal slite så mye.

Har du noen å snakke med for tiden?

Jeg har en del uro og er ganske mye redd, men det nye er at jeg har fått en del energi, og kan også plutselig kjenne ekte "positive" følelser og tror jeg får vist litt mer av meg selv. Så det skjer ting, og jeg får ting til å skje. Det er bra å oppleve og samtidig litt skremmende at jeg ikke har stålkontroll eller helt oversikten.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299625-mariex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært inne på forumet og sjekket ofte, og har sett at du har vært der. Blir så glad hver gang jeg ser navnet ditt! Har fått med meg at du har fått mye energi, og det må jo bare være herlig! Syns det er så herlig å se at du har klart å slippe litt av

" stålkrontrollen" som du sier. Det koster mye, men tror nok du får mye igjen for det! Syns du er flink jeg, Cathlin.

Jeg har sluttet hos psyken min. Han mente at han hadde funnet de rette medisinene( Lamictal og Effexor), og egentlig har jeg det ganske bra. Har ikke hatt noen dype depresjoner i hvert fall. Føler meg nok litt under pari når det gjelder kreativitet osv., men det får så være bare jeg slipper depresjonene.Uroen er ikke noe grei nei, men jeg har noen små "hjelpemidler" når det røyner på som værst.

Satt akkurat å så på "den sjette sans" på tv. Norge, og der burde jo du vært med, som virker som du har det! Jeg mener : "satt akkurat å tenkte på deg og hunden da jeg så meldingen din kom! "Jeg er imponert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299625-mariex/#findComment-2423671
Del på andre sider

Har vært inne på forumet og sjekket ofte, og har sett at du har vært der. Blir så glad hver gang jeg ser navnet ditt! Har fått med meg at du har fått mye energi, og det må jo bare være herlig! Syns det er så herlig å se at du har klart å slippe litt av

" stålkrontrollen" som du sier. Det koster mye, men tror nok du får mye igjen for det! Syns du er flink jeg, Cathlin.

Jeg har sluttet hos psyken min. Han mente at han hadde funnet de rette medisinene( Lamictal og Effexor), og egentlig har jeg det ganske bra. Har ikke hatt noen dype depresjoner i hvert fall. Føler meg nok litt under pari når det gjelder kreativitet osv., men det får så være bare jeg slipper depresjonene.Uroen er ikke noe grei nei, men jeg har noen små "hjelpemidler" når det røyner på som værst.

Satt akkurat å så på "den sjette sans" på tv. Norge, og der burde jo du vært med, som virker som du har det! Jeg mener : "satt akkurat å tenkte på deg og hunden da jeg så meldingen din kom! "Jeg er imponert.

Uff, jeg har sikkert skrevet masse dumme ting her inne, men jeg dveler ikke så mye ved det:-)

Jeg har ikke en 6.sans, men tenkte på deg og hunden, da jeg så nicket ditt dukke opp (før du svarte meg).

Håper hverdagen din er ok, men skjønner at du savner kreativiteten:( Skulle ønske du hadde fått ordentlig god behandling, for det finnes og er aldri for sent, selv om man kanskje blir lei av å prøve.

Håper du får en fin dag!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299625-mariex/#findComment-2423776
Del på andre sider

Uff, jeg har sikkert skrevet masse dumme ting her inne, men jeg dveler ikke så mye ved det:-)

Jeg har ikke en 6.sans, men tenkte på deg og hunden, da jeg så nicket ditt dukke opp (før du svarte meg).

Håper hverdagen din er ok, men skjønner at du savner kreativiteten:( Skulle ønske du hadde fått ordentlig god behandling, for det finnes og er aldri for sent, selv om man kanskje blir lei av å prøve.

Håper du får en fin dag!:-)

Hei igjen.

Måtte bare si at det du skriver her er - ikke- dumt! Syns det er flott at du skriver, jeg.

Med hensyn til behadling, så har jeg prøvd det meste, og mange både psykologer og psykiatere, så nå er jeg i grunnen "utpratet".

Det er vel ikke så greit og forstå en som har både pf og bipolar II. Forandrer meg jo hele tiden. Forstår ikke meg selv en gang så da kan du jo tenke deg. Jeg har jo fått Lamictal som sagt, og den skal holde meg stabil, men nå føler jeg at det er litt for mye av det gode. Er litt under pari kan man si. Savner min glade "side

En god dag ønskes deg og. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299625-mariex/#findComment-2423945
Del på andre sider

Hei igjen.

Måtte bare si at det du skriver her er - ikke- dumt! Syns det er flott at du skriver, jeg.

Med hensyn til behadling, så har jeg prøvd det meste, og mange både psykologer og psykiatere, så nå er jeg i grunnen "utpratet".

Det er vel ikke så greit og forstå en som har både pf og bipolar II. Forandrer meg jo hele tiden. Forstår ikke meg selv en gang så da kan du jo tenke deg. Jeg har jo fått Lamictal som sagt, og den skal holde meg stabil, men nå føler jeg at det er litt for mye av det gode. Er litt under pari kan man si. Savner min glade "side

En god dag ønskes deg og. :)

Takk for det:-) Jeg skjønner at du savner den glade siden din...

Husker at du gav mange gode svar på forumet, og det vises at du har mye verdifull livserfaring.

Håper jeg ser deg igjen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299625-mariex/#findComment-2424060
Del på andre sider

Takk for det:-) Jeg skjønner at du savner den glade siden din...

Husker at du gav mange gode svar på forumet, og det vises at du har mye verdifull livserfaring.

Håper jeg ser deg igjen:-)

Jeg kommer nok til å være her fra tid til annen. Forresten, takk for de fine ordene du skrev til meg. Ønsker deg gode dager. Husk at du er mye verd!

Da sees vi. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/299625-mariex/#findComment-2424528
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...