Gå til innhold

malehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=504063

Her er den, den drypper ikke og passer på malingen og den vasker seg selv :) Men den må ha spesialmaling, så da er det slutt på tilbudshandel. Skal man male så kan man like godt bruke vanlig metode synes jeg.

Har dere noen maleprosjekter på gang? Vi skal sette opp nytt gjerde og noe ekstra platting rundt campingvognen, så da blir det endel beising på oss.

Skrevet

Vi begynte å male i fjor..Men det jækla været samarbeidet jo ikke...

Men, vi ble ferdig med hus og garasje,bare verandaren igjen...

( det kjipeste...)

Så har vi tre vegger igjen på bua og hele lekehytta...

Også må vi olje verandaren 2 strøket. (På gulvet)

* Sukk * Måtte du nevne dette..... ;0)

Skrevet

( det kjipeste...)

Da har dere gjort kjempemye da jo, du burde jo se lyst på det!?

Eg fikk (med god hjelp fra venner & bekjente) malt to strøk på både hus & garasje i fjor, nå gjennstår bare "putlearbeidet" på vinduskarmer og dører.

Skrevet

( det kjipeste...)

Det er nok enda ei stund til det må gjøres, men himla gledelig når det er gjort. Vi malte også hus, mur og veranda i fjor. Et mare med alt det regnet.....

Skrevet

Da har dere gjort kjempemye da jo, du burde jo se lyst på det!?

Eg fikk (med god hjelp fra venner & bekjente) malt to strøk på både hus & garasje i fjor, nå gjennstår bare "putlearbeidet" på vinduskarmer og dører.

Jeg hater å male...Og skrape...Rudt vinduer ol er bare helt pyton..Hadde jeg hadde masse penger hadde jeg leid inn folk..

Vi er jo kommet langt ja, men beregnet å være ferdig i fjor...Så da blir andre prosjekter forskjøvet.Og det er litt surt..

Men håper på en knall sommer i år! :0)

Skrevet

Det er nok enda ei stund til det må gjøres, men himla gledelig når det er gjort. Vi malte også hus, mur og veranda i fjor. Et mare med alt det regnet.....

Fryder meg over at neste gang vi skal male er ungene tenåringer!!!

Mooooaahahahhahahahha!! ;0)

Skrevet

Jeg hater å male...Og skrape...Rudt vinduer ol er bare helt pyton..Hadde jeg hadde masse penger hadde jeg leid inn folk..

Vi er jo kommet langt ja, men beregnet å være ferdig i fjor...Så da blir andre prosjekter forskjøvet.Og det er litt surt..

Men håper på en knall sommer i år! :0)

Eg hater både skraping og maling eg også, skrapinga er helt forferdelig blir jo aldri ferdig...

Men eg var svineheldig og fikk kjempemasse hjelp, ellers hadde eg vel malt enda (om eg skulle gjort alt sjøl).

Pokker ta, nå kom eg på (tusen takk Pekkaline!) at eg har igjen å male grunnmuren utenom vindu og dører.

Så må eg sette opp (og male, sukk) stakittgjerde foran huset.

Begynner å kvi meg til våren allerede...

Skrevet

Eg hater både skraping og maling eg også, skrapinga er helt forferdelig blir jo aldri ferdig...

Men eg var svineheldig og fikk kjempemasse hjelp, ellers hadde eg vel malt enda (om eg skulle gjort alt sjøl).

Pokker ta, nå kom eg på (tusen takk Pekkaline!) at eg har igjen å male grunnmuren utenom vindu og dører.

Så må eg sette opp (og male, sukk) stakittgjerde foran huset.

Begynner å kvi meg til våren allerede...

Stakitt...Uff og uff..Det er kjipt det..

Vi hadde sprosser på alle vinduene, men ingen gadd å male de..Så nå har vi åpne fine vinduer at ;0)

Lykke til hvertfall, du får sette frem ei kasse pils og be over noen kamerater i år også ;0)

Skrevet

Den så jo unektelig praktisk ut ja! Vi har et barnerom å male, egentlig ingen stor jobb - men det var det der med å komme i gang da...:o) Ellers skal vi sette opp gjerde til sommeren, så det må vel males det med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...