Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Tusen takk for de fine kjolene til småsnuppene :o) Du er kjempeflink! Jeg kunne aldri klart å lage dette. Mannen min kunne nesten ikke tro at de er hjemmelaget.

Jentene ble elleville. Rosa og lilla vettu :)

Skrevet

Så bra de falt i smak og ikke minst passet! Jeg har hatt store problemer med å holde meg, og det store smilet jeg sendte på msn i går var jo fordi jeg holdt på å sprekke. Hehe.

Jeg tenkte at dere måtte jo få noe igjen for at du nesten ikke får tak i meg lenger fordi jeg bare syr og syr og syr. :)

Skrevet

Så bra de falt i smak og ikke minst passet! Jeg har hatt store problemer med å holde meg, og det store smilet jeg sendte på msn i går var jo fordi jeg holdt på å sprekke. Hehe.

Jeg tenkte at dere måtte jo få noe igjen for at du nesten ikke får tak i meg lenger fordi jeg bare syr og syr og syr. :)

Er det mulig å få ta del i dine vakre kunstverk? *legg ut bilde, please*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203448723' post='3809127]

Er det mulig å få ta del i dine vakre kunstverk? *legg ut bilde, please*

Her er bloggen min da, her legger jeg alt som ikke er hemmelig:

http://trultemorpose.blogspot.com

Skrevet

Her er bloggen min da, her legger jeg alt som ikke er hemmelig:

http://trultemorpose.blogspot.com

Fint! Du er jo kjempeflink :)))

Brun cord er classy, og skikkelig lekkert sammen med lyserosa eller turkis *mine favoritter*

Skrevet

Så flink du er! Kjempesøte kjoler og tøfler! Kult med ulike dyr på, syns jeg! :)

AneM1365380603
Skrevet

''og det store smilet jeg sendte på msn i går var jo fordi jeg holdt på å sprekke. Hehe.''

Det var ikke et smil, det var et glis!

''Jeg tenkte at dere måtte jo få noe igjen for at du nesten ikke får tak i meg lenger fordi jeg bare syr og syr og syr. :) ''

Det var utrolig snilt av deg :) De er kjempefine i kjolene sine, og du skal selvsagt få bilde.

Bare sy du forresten, så kan jeg trimme litt ekstra, he he.

Persille1365381127
Skrevet

''og det store smilet jeg sendte på msn i går var jo fordi jeg holdt på å sprekke. Hehe.''

Det var ikke et smil, det var et glis!

''Jeg tenkte at dere måtte jo få noe igjen for at du nesten ikke får tak i meg lenger fordi jeg bare syr og syr og syr. :) ''

Det var utrolig snilt av deg :) De er kjempefine i kjolene sine, og du skal selvsagt få bilde.

Bare sy du forresten, så kan jeg trimme litt ekstra, he he.

Menne... Får vi se bilde også? *nysgjerrig* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...