Gå til innhold

Jeg blir mobbet og krenket av et annet angst/dep

Anbefalte innlegg

Gjest reddelinnea
Skrevet

Jeg har også vært medlem av et annet angst og depresjonsforum på www.aldri-alene.com i snart to år.

Også fikk jeg denne emailen fikk jeg: Jeg ble helt sjokka...

Gjentakelse av negative tråder uten å ta imot noe som helst råd. Kommer

ikke med positivitet.

Advarselsnivået økes av den grunn. Om ikke skjerpelse blir gjort så

blir det moderasjon av alle innlegg evt utestengelse for en periode.

Dette har styret snakket om og bestemt.

Dette skrev jeg tilbake...

Jeg føler meg knust jeg. Nå gråter jeg som bare det. Jeg gikk inn på emailen min for å se om det har kommet noen nye emailer også får jeg denne rett i fjeset. og er jeg ikke depremert fra før av så ble jeg det ivertfall nå. Nå gråter jeg. Jeg føler meg uønsket her inne jeg. Snufs.

Unnskyld meg.... Nå renner tårene.... Også skal liksom et forum for angst og depresjon liksom hjelpe en også blir jeg heller trekket langt ned i grøfta....Jeg føler jeg blir mobbet jeg for innleggene mine jeg. Det er ikke meningen at jeg er sånn negativ. Unnskyld. Det er ikke meningen. Men jeg prøver å ta imot råd jeg. Dere vet jo ikke hvor mye jeg faktisk prøver. Dere kjenner meg jo ikke personlig. Og jeg prøver så godt jeg kan.

Og nå tror jeg at jeg må ta fem sobril i natt også siden jeg har så mye angst og ble helt knust av denne emailen her jeg. Også tror jeg at jeg må ringe nattevakta på boligen for å klare natten jeg. Jeg takler ikke mere motgang nå jeg.

Jeg prøver jo så godt jeg kan. Kanskje jeg skal ringe legevakta? Å si at jeg føler meg helt knust fra et angst og depresjons forum? men problemet mitt er at jeg ikke tør å ringe til legevakta og ikke tør jeg å tilkalle nattevaktene heller.

Nå renner tårene mine ivertfall. Men det er ikke meningen at jeg er til bry og i veien her inne. Og jeg som liksom ser fram til å sitte inne på forumet jeg. Forumet er jo den eneste lille gleden i hverdagen jo. Jeg leser og skriver ned alle tankene og følelsene mine jo.

Nå er jeg helt knekt jeg.

Tårene bare renner på...

Jeg føler meg til bry, og i veien og blir helt knust.

Tårene bare renner...

Unnskyld meg fordi jeg ikke er som dere vil at jeg skal være her inne....

Jeg vet at jeg ikke er perfekt.

Jeg føler meg utstøtt akkurat sånn som de elevene på skolen gjorde mot meg. DE hang meg ut de.

Og nå føler jeg at jeg blir hengt ut her også inne på nettet.

Nå gråter jeg... Jeg hulker og gråter nå jeg...

Unnskyld meg for at jeg er dritt og møkk.

Men jeg prøver å ta imot råd. Jeg prøver å se det positive i livet men uansett hvor mye jeg prøver så klarer jeg det ikke.

Oki. Jeg kan godt si. Så flott livet er.. Så fin blomst.. I dag har jeg støvsuget og det var morro.. Og i dag har jeg vært flink som har vært på butikken alene... Og si at i dag har solet varmet godt.. Osv..

Men det blir jo bare dumt når jeg ikke føler det sånn på kroppen da..

Men jeg ble ivrtfall enda mere lei meg av å bli hengt ut sånn på denne måten jeg..

Jeg fikk sjokk jeg..

Og nå gråter jeg enda mere. Og tårene bare renner på.

Men hvis dere ikke vil ha meg her inne så.....

Nå gråter jeg så mye at øynene mine er helt røde. Også har kveldsvakta dessverre gått og jeg har ingen å snakke med. Jeg holder ikke ut mere jeg. Og nattavaktene kjenner jeg ikke fordi de er på et annet bygg. Nå går jeg på veggen her jeg..

Unnskyld for at jeg er til....

Jeg finner ikke ord på hvor vondt dette gjorde meg...

Men det er ikke meningen.... Jeg ønsker ikke å gjøre noen vondt her inne. Ikke i det hele tatt.

Også jeg som er livredd for at andre skal være vonde mot meg og det føler jeg nå...

Og er ikke dette et angst/depresjons forum?

Jeg vet ikke helt hvordan denne natten skal gå.... Snufs... For nå gråter jeg masse ja......

Jeg blir jo trykket ned i gjørma og alle folkene hopper på meg sånn at jeg synker enda mere ned i gjørma jo.

Dette skrev jeg i dag :)

Jeg er helt knust nå jeg. Helt knekt. Jeg har gråtet i hele natt jeg. Også måtte jeg ta syv sobril i natt, berolgiende fordi jeg hadde sånn panikk angst i natt. Jeg fikk jo helt sjokk....

Men jeg føler at de har skrevet det for å såre meg og henge meg ut.

Jeg føler meg krenka og såret jeg. Også har jeg gråtet i hele natt....

Jeg føler at de er ute etter meg som person og å henge meg ut. De er ute etter meg.

Dette er ikke imot dere her på dette forumet. Dere er så snille og gode mot meg her inne. Men jeg tenkte bare å skrive dette fordi da vet dere hvorfor jeg er så stille i dag og lei meg i dag jeg. Jeg har halt røde tråder. Også advarer jeg dere mot å gå inn der for jeg er redd dere også blir såret og lei dere sånn som jeg ble. Og nå er jeg livredd for å få advarsler og email fra dette forumet også sånn at jeg ikke tør å åpne emailen min mere. Jeg har fått et email angst og sån nå jeg. Jeg er livredd for å bli lattergjort her også. Også er jeg veldig mistenkelig til alle mennsker jeg. Og jeg føler at de på det andre forumet bare gjorde det for å henge meg ut og å såre meg. At de skal gjøre meg noe vondt ved å psyke meg ned i gjørma...

Unnskyld meg... Men jeg er livredd for å få advarsel her inne eller blir kastet ut jeg... Fordi jeg ble helt knust og enda mere depremert etter det som skjedde med meg. Jeg har jo gråtet i hele natt jo.

Også leser jeg i aviser om folk som blir mobbet på nettet og det er jo det jeg har blitt jo. Jeg har blitt mobbet ut av et angst/depresjonsforum jeg. Men ikke dere da.

Dere er så snille og greie dere. All takk til dere alle sammen her inne...

Stor klem fra dumme meg.....

Jeg tenkte bare å advare dere andre her inne jeg da. Unnskyld...

Også er jeg redd for å sende denne også. Redd for om jeg gjør noe galt liksom.

Klemme på alle sammen her inne....

Dere er ivertfall snille og gode mennesker :P

Jeg er så glad jeg har dere her jeg....

Klemme masse på.....

Gjest profile
Skrevet

Du må ikke la slike ting gå så inn på deg,da blir du så sårbar ovenfor hva andre mener. Kjipt med en slik tilbakemelding, men husk at de ikke kjenner deg, bare det du har skrevet. Det er ikke en kritikk av deg som person.

Gjest reddelinnea
Skrevet

Du må ikke la slike ting gå så inn på deg,da blir du så sårbar ovenfor hva andre mener. Kjipt med en slik tilbakemelding, men husk at de ikke kjenner deg, bare det du har skrevet. Det er ikke en kritikk av deg som person.

Jeg føler at det er pga. meg som person. At jeg er udugelig og at jeg er et null og betydningsløs. Også gjør de meg vondt. Jeg føler at de skal være slemme og er ute etter å gjøre meg vondt. Jeg blir såret ja. Fryktelig såret. Jeg gråter ennå jeg da. Er så knust. :(

Gjest Anonym24Myst
Skrevet

Jeg føler at det er pga. meg som person. At jeg er udugelig og at jeg er et null og betydningsløs. Også gjør de meg vondt. Jeg føler at de skal være slemme og er ute etter å gjøre meg vondt. Jeg blir såret ja. Fryktelig såret. Jeg gråter ennå jeg da. Er så knust. :(

Nemen, stakkars deg da...

Gjest anonyminatten
Skrevet

Jeg kan ikke ut i fra dette se at du hverken er mobbet eller krenket jeg? Du har fått en advarsel, fordi du poster for mange negative innlegg og ikke tar til deg råd du får. Denne advarselen er vel neppe ubegrunnet?

Du kan jo fortsatt benytte stedet - hvis du forholder deg til det du har fått beskjed om. Du har fått en advarsel og det betyr i praksis at hvis du fortsatt skal oppholde deg der så ønsker de at du som alle andre der - skal forholde deg til de oppsatte retningslinjer som gjelder.

Derfor må du selv velge, benytte stedet og forholde deg til det som er sagt i mailen, eller finne på noe annet.

Skrevet

Men reddelinnea da kjære lille søte deg, det er bare en liten advarsel, det må du ikke legge så mye i!!

Veldig lett og bli såret, og tro at andre tenker ille om deg når de egentlig ikke gjør det; Når man har det vondt. Får sånne tanker ofte selv, og merker jeg er ganske skjør..

Håper du klarer og legge dette bak deg snarest! *enda en *Go Klem på vei* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...