Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hoss psykiater her forje uke. Han hadde undersøkt mere rundt Dikemark. Og han fortalte at han ikke hadde blitt oppdatert om situasjonen der. Og at det ikke var en avdeling på dikemark lenger som passet for meg.

Han sa at "din søster hadde rett.."

Så.. hmm.. puster kanskje litt lettet ut.. men det kommer vel et annet ukjent sted engang som jeg får bekymre meg over.

Jeg spurte ikke om andre steder som kunne vært aktuelle, tenkte at jeg ikke ville spørre om noe han ikke visste om, og han sa jo ingenting heller.

Men når de var såpass gira på og få meg innlagt på Dikemark for 1 måned siden, så har de vel ikke skrinlagt hele det prosjektet vel? Jeg har lyst til og spørre, men jeg vil ikke at han skal føle seg ubehaglig ved og si at han ikek vet eller noe.. jeg vet ikke. Setter andre forran megselv på ting.. også... jaja...meverm,ionmd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300019-skal-ikke-p%C3%A5-dikemark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...