Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei på deg og er det ikke en fin fredag med mange uåpnede muligheter i helgen? Jeg lar magefølelsen kjenne virkelig etter hva helgen kan bringe og det samme på søndagskveld når ny arbeidsuke starter. Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg har skjønt at du har det lille "extra" som handler om "alternativt" og har en refleksjon som jeg har bitt meg merke i og det synes jeg er veldig interessant fordi jeg er i samme "setting" og vil gå videre med det jeg har "erfart" til nå. Til søndag starter et program som heter "jakten på den sjette sansen" på TV Norge hvor en mannlig bekjent av meg er med.Han drev med det samme som meg inntill han møtte "veggen"for noen år siden og tok en "oppvask" med livet sitt og startet som terapaut "healer"og "klarsynt" her i nærheten av meg.Han driver som jeg skjønner meget bra men jeg "undres"hvor jeg mener han er hen i den "alternative"verden. Jeg mistror ham ikke for hans egenskaper og han er en god gutt men ville syntes hadde vært artig om du kunne gi meg en tilbakemelding på programmet. Og en liten meningsutveksling senere.Jeg vet ikke hvilket klokkeslett men det er nok på kvelden en gang.Hadde vært liddelig gøy om du fikk det med deg så kunne vi diskutert det i ettertid. Mvh Kåre K 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei Kåre Og takk for det fine navnet hehe Jeg er redd jeg må si du har gått glipp av første del av programmet "jakten på den sjette sans", det begynte sist søndag. Ja jeg ser på slikt, er veldig nysgjerrig på slikt. ''Han driver som jeg skjønner meget bra men jeg "undres"hvor jeg mener han er hen i den "alternative"verden.'' Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener om -hvor han er i den alternative verden...? De som jobber med healing jobber med universet. Energi fra alt som lever. Healeren konstentrerer seg om å gi klienten energi med healende kraft. Jeg kan si deg hvordan jeg tenker om energi. Hvis du kan se for deg regnbuen og alle dens farger, og at alle de fargene omkranser alt som lever, trær, dyr, mennesker, enger osv.Fargene er energi. Lukk øyene et øyeblikk å se for deg at du og din datter står på et jorde fylt av dyr og skogen rett bak. Ser du da hvor mye energi vi har rundt oss? (folk setter meg vel opp som ei skrulle fremover på dol nå, men det får våge seg). Mennesker (og dyr) får ubalanser i disse energiene som flyter rundt oss og inni oss, og en healer vil jobbe med å føre energien i riktig flyt slik at den er i harmoni. Ubalanser kan komme av tankekjør på forskjellige områder. Følelser påvirker kroppens energi. Tenk bare på det støkket du får i magen ved politikontroll for å ta et eksempel.(det er ikke nok til å bli syk av, følelsen gnager deg liksom over tid, som f.eks sorg) Når kroppens energi går i surr, så vi vi merke det fysiskt og ofte også psykiskt. Energibanene i kroppen hører til hver sitt organ, eks hjerteenergi, lungeenergi osv. og kan gi symptomer derfra uten at det er et hjerteinfarkt eller noe ille galt. Hvis du kommer til legen med en plage, og legen ikke finner noe, så betyr det ikke at du er (hva heter det.....åh, feiler alt) Hypokonder er det vel. Det er bra at legene ikke finner noe, for da er ubalansen bare på energinivå enda. Er du med? *ler* Noen kjenner bedring med en gang, andre merker gradvis bedring, og det kommer an på hvor tungt problemet er mm . Dette er hva alternative behandlere jobber med på ulike måter. Han du kjenner er også synsk tror jeg du sa, og enkelte synske kan "se" (få syn) og "føle" (kjenne over kroppen). Je gtror veldig på at noen kan alt dette. Det første programmet viste mange som tok feil, kanskje de var luringer og kanskje ikke. Kun en person ble sendt hjem, ei dame. Jeg er veldig spent på fortsettelsen Svaret ble kanskje til endel nye spørsmål, men bare spør ivei 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2426775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hei Kåre Og takk for det fine navnet hehe Jeg er redd jeg må si du har gått glipp av første del av programmet "jakten på den sjette sans", det begynte sist søndag. Ja jeg ser på slikt, er veldig nysgjerrig på slikt. ''Han driver som jeg skjønner meget bra men jeg "undres"hvor jeg mener han er hen i den "alternative"verden.'' Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener om -hvor han er i den alternative verden...? De som jobber med healing jobber med universet. Energi fra alt som lever. Healeren konstentrerer seg om å gi klienten energi med healende kraft. Jeg kan si deg hvordan jeg tenker om energi. Hvis du kan se for deg regnbuen og alle dens farger, og at alle de fargene omkranser alt som lever, trær, dyr, mennesker, enger osv.Fargene er energi. Lukk øyene et øyeblikk å se for deg at du og din datter står på et jorde fylt av dyr og skogen rett bak. Ser du da hvor mye energi vi har rundt oss? (folk setter meg vel opp som ei skrulle fremover på dol nå, men det får våge seg). Mennesker (og dyr) får ubalanser i disse energiene som flyter rundt oss og inni oss, og en healer vil jobbe med å føre energien i riktig flyt slik at den er i harmoni. Ubalanser kan komme av tankekjør på forskjellige områder. Følelser påvirker kroppens energi. Tenk bare på det støkket du får i magen ved politikontroll for å ta et eksempel.(det er ikke nok til å bli syk av, følelsen gnager deg liksom over tid, som f.eks sorg) Når kroppens energi går i surr, så vi vi merke det fysiskt og ofte også psykiskt. Energibanene i kroppen hører til hver sitt organ, eks hjerteenergi, lungeenergi osv. og kan gi symptomer derfra uten at det er et hjerteinfarkt eller noe ille galt. Hvis du kommer til legen med en plage, og legen ikke finner noe, så betyr det ikke at du er (hva heter det.....åh, feiler alt) Hypokonder er det vel. Det er bra at legene ikke finner noe, for da er ubalansen bare på energinivå enda. Er du med? *ler* Noen kjenner bedring med en gang, andre merker gradvis bedring, og det kommer an på hvor tungt problemet er mm . Dette er hva alternative behandlere jobber med på ulike måter. Han du kjenner er også synsk tror jeg du sa, og enkelte synske kan "se" (få syn) og "føle" (kjenne over kroppen). Je gtror veldig på at noen kan alt dette. Det første programmet viste mange som tok feil, kanskje de var luringer og kanskje ikke. Kun en person ble sendt hjem, ei dame. Jeg er veldig spent på fortsettelsen Svaret ble kanskje til endel nye spørsmål, men bare spør ivei Hei igjen! Mange fine svar og flere "intuitive" spørsmål.Jeg kjenner denne karen som en bekjent som en pappa til min datters veninne. Jeg har selv en "utpreget sjette sans" som hjelper meg hele tiden.Og har hatt flere "flash""klarsyn" Jobber etter dette,lever etter dette og det har aldri slått feil.Ting har endret seg underveis ja men magefølelsen skuffer meg aldri.Merkelig og insprerende. Er sensibel og vàr som person men også direkte og full av empati for andre.Har lyst å la meg hypnotisere av en "sjaman" for noe ligger "under" og trykker! noe vil og skal opp i dagen! jeg var ikke klar over at første program allerede var gått men "same shit" Blir morsomt å følge det uansett! Vi kan snakkes mere om dette etter neste program.God helg til deg og alle bak. Mvh Kåre K 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2426829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei igjen! Mange fine svar og flere "intuitive" spørsmål.Jeg kjenner denne karen som en bekjent som en pappa til min datters veninne. Jeg har selv en "utpreget sjette sans" som hjelper meg hele tiden.Og har hatt flere "flash""klarsyn" Jobber etter dette,lever etter dette og det har aldri slått feil.Ting har endret seg underveis ja men magefølelsen skuffer meg aldri.Merkelig og insprerende. Er sensibel og vàr som person men også direkte og full av empati for andre.Har lyst å la meg hypnotisere av en "sjaman" for noe ligger "under" og trykker! noe vil og skal opp i dagen! jeg var ikke klar over at første program allerede var gått men "same shit" Blir morsomt å følge det uansett! Vi kan snakkes mere om dette etter neste program.God helg til deg og alle bak. Mvh Kåre K Så spennende å høre! Du må si om du ser meg hehe ''Har lyst å la meg hypnotisere av en "sjaman" for noe ligger "under" og trykker! noe vil og skal opp i dagen!'' Det har jeg også. Jeg sitter med nr til ei dansk dame som visst skal være veldig bra. Hun kommer til norge to ganger i året for å ta klienter Har hatt nummeret siden jul.......men tar liksom ikke skrittet å ringe. Vi får se når det kan bli. Kanskje du blir åpnet skikkelig da om du får en sjaman til å hjelpe deg. Veldig spennende! Og takk, ja jeg håper helgen din blir akkurat som du vil ha den 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2426848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Så spennende å høre! Du må si om du ser meg hehe ''Har lyst å la meg hypnotisere av en "sjaman" for noe ligger "under" og trykker! noe vil og skal opp i dagen!'' Det har jeg også. Jeg sitter med nr til ei dansk dame som visst skal være veldig bra. Hun kommer til norge to ganger i året for å ta klienter Har hatt nummeret siden jul.......men tar liksom ikke skrittet å ringe. Vi får se når det kan bli. Kanskje du blir åpnet skikkelig da om du får en sjaman til å hjelpe deg. Veldig spennende! Og takk, ja jeg håper helgen din blir akkurat som du vil ha den Nå er jeg så vågal at det nummeret ringer jeg i mitt modus nå om dagen. Det vil skje mye i min familie og med meg "positivt" i dagene og månedene som kommer men også med "noe" sorg! Jeg kjenner noen som vil "reise" og jeg må gjøre opp før det skjer! Famler litt men det kjennes riktig å ta det telefon nr du kan bidra med.Det virker riktig. Det du nevnte om regnbuen og den vakre hagen fortalte jeg igår til min treningskompis da vi spilte bortennis som jeg kjente var full av bedrøvelse og dårlig samvittighet. Og det rare var at vi spilte i en stortreningshall klin aleine fra klokken 19 00 til 20 45! Vi spilte og snakket om forhold og barn + dette vi snakker om nå! plutselig ser jeg på klokken og den er 20 45 og treningstiden er over! En herlig kar med masse aura som han gjemmer! Jeg skal fortelle mer senere! Trenger en dusj nå! "ler" Kle seg til fredagskvelden vettu! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2426862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nå er jeg så vågal at det nummeret ringer jeg i mitt modus nå om dagen. Det vil skje mye i min familie og med meg "positivt" i dagene og månedene som kommer men også med "noe" sorg! Jeg kjenner noen som vil "reise" og jeg må gjøre opp før det skjer! Famler litt men det kjennes riktig å ta det telefon nr du kan bidra med.Det virker riktig. Det du nevnte om regnbuen og den vakre hagen fortalte jeg igår til min treningskompis da vi spilte bortennis som jeg kjente var full av bedrøvelse og dårlig samvittighet. Og det rare var at vi spilte i en stortreningshall klin aleine fra klokken 19 00 til 20 45! Vi spilte og snakket om forhold og barn + dette vi snakker om nå! plutselig ser jeg på klokken og den er 20 45 og treningstiden er over! En herlig kar med masse aura som han gjemmer! Jeg skal fortelle mer senere! Trenger en dusj nå! "ler" Kle seg til fredagskvelden vettu! ''Famler litt men det kjennes riktig å ta det telefon nr du kan bidra med.Det virker riktig. Det du nevnte om regnbuen og den vakre hagen fortalte jeg igår til min treningskompis da vi spilte bortennis som jeg kjente var full av bedrøvelse og dårlig samvittighet'' Jeg er litt forvirra...... har du samme tanker om regnbuen som det jeg nettopp har fortalt? Og: Vil du ha det tlf nr jeg har, eller roter jeg nå? Du er vel på byen nå du, vi snakkes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2426928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 ''Famler litt men det kjennes riktig å ta det telefon nr du kan bidra med.Det virker riktig. Det du nevnte om regnbuen og den vakre hagen fortalte jeg igår til min treningskompis da vi spilte bortennis som jeg kjente var full av bedrøvelse og dårlig samvittighet'' Jeg er litt forvirra...... har du samme tanker om regnbuen som det jeg nettopp har fortalt? Og: Vil du ha det tlf nr jeg har, eller roter jeg nå? Du er vel på byen nå du, vi snakkes Hei "sunshine" Nei jeg er ikke på byen kanskje imorgen! Men mulig vi har lest noen bøker hvis forfatter har festet et eller annet i oss som er sammenfallende! Har lært teknikken med å "bruke sansene" og det er meget utviklende! jeg har mye igjen å lære! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2427030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei "sunshine" Nei jeg er ikke på byen kanskje imorgen! Men mulig vi har lest noen bøker hvis forfatter har festet et eller annet i oss som er sammenfallende! Har lært teknikken med å "bruke sansene" og det er meget utviklende! jeg har mye igjen å lære! *sunshine* hehe Er det noen bøker du vil anbefale meg? Jeg liker bøker som forklarer metoder å trene seg opp med og slikt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2427034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 *sunshine* hehe Er det noen bøker du vil anbefale meg? Jeg liker bøker som forklarer metoder å trene seg opp med og slikt Ja "sunshine" Fordi du er "du"! En solstråle som som mange andre i dette livet på jorden.Har noen boktitler her som jeg gjerne vil gi deg. Loise L Hay : Du har kraften i deg. Og Wayne W. Dyer :Bestem din skjebne og Martha Beck : Finn din indre lederstjerne og Randi B. Noyes : kunsten å lede seg selv og til sist Napoleon Hill : Rikdommens A B Z Eller på engelsk :Think and grow rich! Gå på biblioteket og sjekk om de er interessante! Regner med at du har noen bøker selv som jeg svært gjerne tar imot tips om! En forrykende flott lørdagskveld til deg og dine.Var på ei platesjappe i ettermiddag og gjorde noen "scoop" på litt blues,soul,og div ting jeg bare måtte ha.Nå har jeg jekket en øl og sitter her og lytter med en "sidevogn" også! Tatt ut en pepperbiff fra frysen og skal lage meg et gourmet måltid med en "rund" rødvin! Nammer`s! Og sist men ikke minst å glane ut på en deilig rolig solfylt sjø er bare "himmelsk" "ville bare misunne deg litt" "smiler" Ha en hyggelig kveld! Mvh Kåre K 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2427474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja "sunshine" Fordi du er "du"! En solstråle som som mange andre i dette livet på jorden.Har noen boktitler her som jeg gjerne vil gi deg. Loise L Hay : Du har kraften i deg. Og Wayne W. Dyer :Bestem din skjebne og Martha Beck : Finn din indre lederstjerne og Randi B. Noyes : kunsten å lede seg selv og til sist Napoleon Hill : Rikdommens A B Z Eller på engelsk :Think and grow rich! Gå på biblioteket og sjekk om de er interessante! Regner med at du har noen bøker selv som jeg svært gjerne tar imot tips om! En forrykende flott lørdagskveld til deg og dine.Var på ei platesjappe i ettermiddag og gjorde noen "scoop" på litt blues,soul,og div ting jeg bare måtte ha.Nå har jeg jekket en øl og sitter her og lytter med en "sidevogn" også! Tatt ut en pepperbiff fra frysen og skal lage meg et gourmet måltid med en "rund" rødvin! Nammer`s! Og sist men ikke minst å glane ut på en deilig rolig solfylt sjø er bare "himmelsk" "ville bare misunne deg litt" "smiler" Ha en hyggelig kveld! Mvh Kåre K Ja det hørtes ut til å være en skikkelig kosekveld Jeg venter besøk hvert øyeblikk av kusina mi og sønnen. Blir koselig det også. Vi skal etter ungenes ønske ha hamburgere i kveld. Takk for mange boktips, jeg skal skrive dem ned og så skal jeg finne noen til deg også Takk, du må og kos deg masse med biff og vin. *har selv et par pærecidere på lur* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2427484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja det hørtes ut til å være en skikkelig kosekveld Jeg venter besøk hvert øyeblikk av kusina mi og sønnen. Blir koselig det også. Vi skal etter ungenes ønske ha hamburgere i kveld. Takk for mange boktips, jeg skal skrive dem ned og så skal jeg finne noen til deg også Takk, du må og kos deg masse med biff og vin. *har selv et par pærecidere på lur* Blir man litt "pære" av de ciderne mon tro? "smiler" kose dere alle sammen! hasta la vista senorita! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2427500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Blir man litt "pære" av de ciderne mon tro? "smiler" kose dere alle sammen! hasta la vista senorita! Heisann Det ble et par cidere og tre kaffe med baileys. Skikkelig kos asså Jeg har lånt det meste av bøker jeg har lest, på biblioteket... Men jeg har Betty Shine -helbredende energi Og Rhonda Byrne med hemmeligheten. Bra bøker! Har også en bok som heter seth og jeg finner den ikke nå, så forfatter har jeg ikke. Den handler om medium. Fin bok! Er du klar for jakten på den sjette sans nå da? Gleder meg stort!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2428319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Heisann Det ble et par cidere og tre kaffe med baileys. Skikkelig kos asså Jeg har lånt det meste av bøker jeg har lest, på biblioteket... Men jeg har Betty Shine -helbredende energi Og Rhonda Byrne med hemmeligheten. Bra bøker! Har også en bok som heter seth og jeg finner den ikke nå, så forfatter har jeg ikke. Den handler om medium. Fin bok! Er du klar for jakten på den sjette sans nå da? Gleder meg stort!! Heissan! Takk igjen! Sitter å glaner nå! At det gikk å gjette bygdø og fram museet imponerte meg stort! Visste selv også seeroppgaven med vinglasset! At det var det midterste som var drikkelig.Spennende dette her! Snakkes mer etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2428439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Heissan! Takk igjen! Sitter å glaner nå! At det gikk å gjette bygdø og fram museet imponerte meg stort! Visste selv også seeroppgaven med vinglasset! At det var det midterste som var drikkelig.Spennende dette her! Snakkes mer etterpå! Jeg bommet på glasset, så jeg har nok litt å lære haha. Var din bekjente med i dag? Første oppgaven var utrolig ja da han kom frem til helt nøyaktig sted!! Skummelt nesten Bil oppgaven var også imponerende synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2428471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg bommet på glasset, så jeg har nok litt å lære haha. Var din bekjente med i dag? Første oppgaven var utrolig ja da han kom frem til helt nøyaktig sted!! Skummelt nesten Bil oppgaven var også imponerende synes jeg. Nei min bekjent var ikke med denne gangen.Skorge heter han.Fikk du med deg hva den andre seeroppgaven var?Kan du gjengi den for meg her så skal jeg se om jeg kan ta en test til! "ler" De som er igjen har helt klart den 6 sansen og jeg gleder meg til neste program. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2428537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei min bekjent var ikke med denne gangen.Skorge heter han.Fikk du med deg hva den andre seeroppgaven var?Kan du gjengi den for meg her så skal jeg se om jeg kan ta en test til! "ler" De som er igjen har helt klart den 6 sansen og jeg gleder meg til neste program. Hei. Jeg sitter og ser purpurfargen på kanal FEM Andre oppgaven var å gjette hvilke brudepar som hørte sammen. 5par. DEt var kun to som klarte to treff, vrien oppgave Det er utrolig hvor fort det programmet slutter!! Kunne sett på slikt i timesvis Ser frem til neste søndag allerede jeg Jeg burde vært i seng, men den filmen er jo bare sååå god. En drøy time til.... Snakkes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2428561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nei min bekjent var ikke med denne gangen.Skorge heter han.Fikk du med deg hva den andre seeroppgaven var?Kan du gjengi den for meg her så skal jeg se om jeg kan ta en test til! "ler" De som er igjen har helt klart den 6 sansen og jeg gleder meg til neste program. Hei. Jeg var på biblioteket i dag, med boklista du gav meg. Vet du hva, de hadde ingen av dem!! Og jeg kikket i hylla der, den var så mager og utpelt at det var rent trist. De skulle bestille bøkene til meg da, så jeg får vente i spenning Ha en fin kveld 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2429130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hei. Jeg var på biblioteket i dag, med boklista du gav meg. Vet du hva, de hadde ingen av dem!! Og jeg kikket i hylla der, den var så mager og utpelt at det var rent trist. De skulle bestille bøkene til meg da, så jeg får vente i spenning Ha en fin kveld Jøss det var da merkelig at de ikke hadde noen av dem! Hyggelig at de skulle bestille dem for deg da.Når skal du være på intervjuet ditt torsdag da? Jeg skal tenke positivt for deg jeg vettu! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2429784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jøss det var da merkelig at de ikke hadde noen av dem! Hyggelig at de skulle bestille dem for deg da.Når skal du være på intervjuet ditt torsdag da? Jeg skal tenke positivt for deg jeg vettu! Det er ikke intervju. Vi skal snakke om videre muligheter i jobb. Jeg har fått et nakkeproblem som ikke er forenelig med den jobben jeg har nå. Men jeg tar gladelig imot positive tanker torsdag kl halv tre Det er nok ikke et morsomt møte, men nødvendig. Skikkelig kjipt å må snakke om seg selv når det er så negativt. Takk for støtte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2429803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei. Takk for din innsats i dag. Tror nok jeg kom meg tålig greit gjennom det hele. Jeg hadde forberedt meg veldig og overrasket dem nok litt der. Jeg ble heldigvis sett og ting vil ligge i ro en stund før vi ser på saken igjen. Nå skal jeg slappe av og ser frem til en tv-kveld på FEM 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300031-pekkaline/#findComment-2431576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.