Gå til innhold

Artig fredagskveld...

Anbefalte innlegg

Gjest Wolverina
Skrevet

Ingen unger i hus (vel, da burde de vel vært i seng men...), gubben har sovna på sofaen, en kjedelig katt sover på teppet og været er ekstremt dårlig... Er ikke trett jeg.. Hva i allverden kan jeg finne på? *sukk*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Vi kan fortelle artige historier hvis du kan noen!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg koser meg her helt alene. Mannen min arbeider natt, men han var nylig innom en tur.

Kan du ikke bare nyte stillheten da? Det er jo luksus da :) Jeg har ikke problemer med å kjede meg når jeg er alene.

Gjest Wolverina
Skrevet

Ehm, ok, jeg kan begynne.

En kompis fortalte meg en gang om ei budeie som var til sæters...og mens ho var der skulle ho lage middag til noen karer som skulle være borte mesteparten av dagen, og komme igjen til..ja..nettopp middag.

Da mennene var gått fikk hun det føre seg at hun skulle teste sin egen tøyelighet og prøve å få bena bak hodet.......

Dette klarte hun, men mistet (utrolig nok ? ) balansen i forsøket og rullet vel og lenge ned en bakke og ble liggende med bena bak hodet til mennene returnerte mange timer senere.

Det ble ikke middag på de, men kanskje noe annet (?)

*humre*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

En kompis fortalte meg en gang om ei budeie som var til sæters...og mens ho var der skulle ho lage middag til noen karer som skulle være borte mesteparten av dagen, og komme igjen til..ja..nettopp middag.

Da mennene var gått fikk hun det føre seg at hun skulle teste sin egen tøyelighet og prøve å få bena bak hodet.......

Dette klarte hun, men mistet (utrolig nok ? ) balansen i forsøket og rullet vel og lenge ned en bakke og ble liggende med bena bak hodet til mennene returnerte mange timer senere.

*humre*

"ler" ser det for meg!!! "HOOHOOHOO" Vel 3 karer skulle gå lenge og langt for å sanke kyr og kom til en hytte på heia og bestemte seg for å overnatte der! De spiste og fyrte på peisen + en og annen dram gikk også ned.De ble rimelig påseila alle tre før de gikk til sengs i en kjempesvær seng hvor alle 3 la seg nakne!

På morgen kvisten sier han som lå ytterst til høyre at:Åssen har dere drømt a gutta? Jeg drømte at en smellvakker dame tok tak i rekkerten min og lot den ikke være ifred hverken opp eller ned.

Merkelig sier han ytterst til venstre! Jeg hadde samme drømmen!

men du da sa begge to til han som lå i midten! hva slags drøm har du hatt??

jeg har hatt et jævelig mareritt gutta! Dere må tro meg når jeg sier at drømte at jeg var på skitur over hardangervidda med for korte staver!!!!!!!!!!!

Skrevet

*humre*

Stakkars mann, sa psykiateren. Kan du fortelle meg hvorfor du drikker så mye?

- Jeg skal forsøke å forklare det hele, sa pasienten.

- Jeg ble forelsket i en enke som hadde en voksen datter. Jeg giftet meg med enka, og en stund senere giftet min far seg med min stedatter. Derfor ble min kone og jeg svingerforeldre til min far. Etter en stund fikk min stemor, altså min kones datter, en sønn. Og den gutten ble naturligvis min bror, ettersom han er min far's sønn. Men, han er også sønn til min kones datter, og derfor ble min kone guttens bestemor og jeg ble bestefar til min bror. Så fikk min kone og jeg en gutt, og han ble min fars svoger. Min sønns stesøster er jo da også hans farmor - ettersom min far en hans farfar. Min far er altså mitt barns svoger, ettersom hans søster er fars kone. Jeg er altså bror til min egen sønn. Sønnen min er min farmors nevø og jeg er farfar til meg selv. Jeg er bror til min far og samtidig både sønn og far til ham. Min kone er min stemor, mor, svigerinne og stedatter. Jeg er far og sønn til meg selv!

- Bare fortsett å drikk du, sa psykiateren.

Skrevet

*humre*

trodde du skulle si hun stilte på veien med forretten haha ;)

Skrevet

"ler" ser det for meg!!! "HOOHOOHOO" Vel 3 karer skulle gå lenge og langt for å sanke kyr og kom til en hytte på heia og bestemte seg for å overnatte der! De spiste og fyrte på peisen + en og annen dram gikk også ned.De ble rimelig påseila alle tre før de gikk til sengs i en kjempesvær seng hvor alle 3 la seg nakne!

På morgen kvisten sier han som lå ytterst til høyre at:Åssen har dere drømt a gutta? Jeg drømte at en smellvakker dame tok tak i rekkerten min og lot den ikke være ifred hverken opp eller ned.

jeg har hatt et jævelig mareritt gutta! Dere må tro meg når jeg sier at drømte at jeg var på skitur over hardangervidda med for korte staver!!!!!!!!!!!

En liten gutt ønsket seg virkelig 1000 kroner, og ba til Gud i ukevis, uten at noe skjedde. Til slutt valgte han å skrive et brev til Gud for å be om 1000 kroner. Postvesenet mottok brevet, som var adressert til "Gud, Oslo", og besluttet å videresende det til statsminister Jens Stoltenberg. Statsministeren moret seg virkelig over brevet, og videresendte det til Kristin Halvorsen med beskjed om å sende gutten penger. Kristin Halvorsen synes 1000 kroner var i meste laget for en liten gutt, så hun sendte 100 kroner. Den lille gutten jublet da han fikk pengene, og han satte seg ned og skrev et takkebrev til Gud: "Kjære Gud, tusen takk for pengene du sendte meg. Jeg har forresten merket meg at du sendte det via regjeringen, og de drittsekkene trakk 90 prosent i skatt!"

Skrevet

Et eldre par døde og kom til himmelen. De fikk en guidet tur gjennom paradiset av st.peter som sa: -her har dere egen strandtomt med svømmebasseng, tennis og golfbane. Er det noe mer dere ønsker, er det bare å ringe. Da så kjerringa sinna på ektemannen og sa: Og her kunne vi vært for ti år siden om ikke du hadde mast om all den forbanna helsekosten!

Skrevet

Kona ser seg i speilen og sier til mannen: -jeg begynner å bli gammel. Store poserunder øyene, appelsinhud, rynker overalt, og brystene henger som slips. JEG TRENGER ET KOMPLIMENT!!! Mannen ser bort på henne og sier:-du har ihvertfall godt syn

Skrevet

Det var en gang en nudist som var på stranda. Plutselig ble han så sugen på en røyk så han bestemte seg for å kjøpe fyrstikker og en pakke sigaretter i en kiosk 200 meter fra stranda. Han begynte å gå og traff en politimann.

Politimannen sa at han ikke kunne gå rundt å sprade på gaten splitters naken! Men nudisten svarte at dersom han møtte noen ville han stoppe og stå stille som en statue.

Nudisten kjøpte det han skulle ha og på tilbakeveien møtte han tre damer, så han stoppet opp og stod stille som en statue. Og han gjemte varene sine under pungen.

"Nei så rar denne automaten var" sa den ene dama og stappet en tier i munnen og dro i spaken. Ut kom pakken med fyrstikker.

Den andre dama gjorde det samme og ut kom pakken med sigaretter.

Den tredje puttet på penger og etter en del banking og skruing på spaken utbrøt hun : "Nei jenter, ser her'a. Jeg fikk håndkrem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Wolverina
Skrevet

Hi hi hi :-D

Skrevet

Et eldre par døde og kom til himmelen. De fikk en guidet tur gjennom paradiset av st.peter som sa: -her har dere egen strandtomt med svømmebasseng, tennis og golfbane. Er det noe mer dere ønsker, er det bare å ringe. Da så kjerringa sinna på ektemannen og sa: Og her kunne vi vært for ti år siden om ikke du hadde mast om all den forbanna helsekosten!

Knut var en forsiktig liten mann, men en dyktig ingeniør.

Han hadde nettopp fått seg jobb i det amerikanske oljeselskapet Texaco, og ble sendt på opplæring ved hovedkontoret i Houston. En dag var Knut i ferd med å ta heisen ned fra 135. etasje. Heisen stoppet i 120., og en kjempestor neger kom inn i heisen.

- Hei, sier negeren. - 7 fot høy, 350 pund, 20 tommers utstyr, baller av stål. Turner Brown.

Knut besvimer. Negeren rister i ham og får ham til å våkne.

- Hva er i veien med deg? spør negeren.

- Unnskyld, men hva var det du sa? spør Knut skjelvende.

- 7 fot høy, 350 pund, 20 tommers utstyr, baller av stål. Turner Brown.

- Takk og lov, sier Knut, - jeg trodde du sa "Turn around".

AneM1365380603
Skrevet

Fikk denne på sms her en dag:

Før i tiden måtte man åpne trusa for å finne rumpa. I dag må man åpne rumpa for å finne trusa ;)

Gjest Wolverina
Skrevet

Knut var en forsiktig liten mann, men en dyktig ingeniør.

Han hadde nettopp fått seg jobb i det amerikanske oljeselskapet Texaco, og ble sendt på opplæring ved hovedkontoret i Houston. En dag var Knut i ferd med å ta heisen ned fra 135. etasje. Heisen stoppet i 120., og en kjempestor neger kom inn i heisen.

- Hei, sier negeren. - 7 fot høy, 350 pund, 20 tommers utstyr, baller av stål. Turner Brown.

Knut besvimer. Negeren rister i ham og får ham til å våkne.

- Hva er i veien med deg? spør negeren.

- Unnskyld, men hva var det du sa? spør Knut skjelvende.

- 7 fot høy, 350 pund, 20 tommers utstyr, baller av stål. Turner Brown.

- Takk og lov, sier Knut, - jeg trodde du sa "Turn around".

Ha ha ha :))

Takk for alle bidragene... kvelden/natta ble vertfall morsommere :)

Skrevet

Før i tiden måtte man åpne trusa for å finne rumpa. I dag må man åpne rumpa for å finne trusa ;)

* LOL *

Så sant, så sant!!

Har en nevø som var med sin mor på badet. Hun har en litt stor rumpe, og plutselig tak pjokken tak i rumpeballene,drar de fra hverandre, og sier :"Men mamma, hva er det du har inni fua?"

Vi har ledd godt av den komentaren! :0)

Skrevet

En mann hjelper en av sine kuer med å føde, da han plutselig oppdager at sin 4 år gamle sønn er vitne til det hele med store øyne..

– Topp..., tenker mannen. Han er 4 år og jeg må forklare ham hele historien om blomsten og bien.

Men det er ingen grunn til å sette i gang og fortelle, jeg venter til han eventuelt spør meg, så vil jeg svare på det han måtte lure på.

Etter at alt var over gikk mannen bort til sønnen sin…

– Ja vel sønn, har du noen spørsmål?

– Bare ett, svarte sønnen som ikke kunne tro hva han hadde vært vitne til.

Hvor fort løp den kalven når han traff kua?

Skrevet

Disse fikk jeg på sms :

Likheten med Zaloog et sidesprang?

En liten sprut og en helvetes oppvask.. :0)

Hva er forskjellen på synd og skam??

Det er synd å stikke den inn, og det er skam å trekke den ut...!!

AneM1365380603
Skrevet

* LOL *

Så sant, så sant!!

Har en nevø som var med sin mor på badet. Hun har en litt stor rumpe, og plutselig tak pjokken tak i rumpeballene,drar de fra hverandre, og sier :"Men mamma, hva er det du har inni fua?"

Vi har ledd godt av den komentaren! :0)

''Har en nevø som var med sin mor på badet. Hun har en litt stor rumpe, og plutselig tak pjokken tak i rumpeballene,drar de fra hverandre, og sier :"Men mamma, hva er det du har inni fua?"''

He he, godt spørsmål fra en liten pjokk ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg nyter det når jeg er alene en kveld!

Da blir det f.eks. dvd eller pc. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...