Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest barehanne
Skrevet

har brukt egg.l.test i 4 mnd nå,og har fått resultat positivt 17 og 18 dagen...men denne mnd har jeg prøvd en uke og ikke fått positivt resultat på den....det er litt for tidlig for meg og sjekke om jeg er gravid,men har man eggløsning når man er gravid

Skrevet

Nei, normalt har man ikke eggløsning når man er gravid. :o) Det kan sikkert skje i noen ekstremt få tilfeller (som det meste annet), men det hører definitivt ikke til normalen.

Kari_Normann2007
Skrevet

Man har ikke nødvendigvis eggløsning hver mnd. Eggløsningen kan også være uregelmessig. Og min lege sa for mange år siden at man får menstruasjon fordi om man hopper over eggløsningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...