Gå til innhold

snart 20 og innleggelse....

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah

bare lurer på noe jeg....legen har begynt å true med å legge meg inn på sonde....men hvilken avdeling blir jeg isåfall lagt inn på når jeg er over 18?? blir det voksen medisinsk?? det orker jeg ikke, for der ligger det jo mennesker helt opp til 70.80 år jo.....

unnskyld for så teit innlegg...

Håper på svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30028-snart-20-og-innleggelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

antakeligvis blir du nok lagt inn på voksen medisinsk ja.. tilbudet for 18+ er ikke særlig bra ennå, men de jobber visst med saken...

men hvis du før har vært lagt inn på barnemedisinsk avdeling, hender det at du får komme tilbake dit.. har hørt at noen sykehus gjør det..... vet ikke om jeg hjalp deg noe særlig nå jeg.. håper du slipper sondeinnleggelse, det er ikke særlig gøy

klem

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Sahah! Dersom du skal innlegges for sondeernæring legges du nok inn på medisinsk avdeling på det sykehuset du sogner til. Det er ikke riktig at det bare er eldre mennesker som ligger på våre medisinske avdelinger, men de er nok i flertall-ja. Sykehuspersonalet prøver så langt det er mulig å ta hensyn til hvem de legger på samme rom, så du skal ikke bekymre deg i forkant. Noen psykiatriske avdelinger tar også i mot sondepasienter. Dersom du må innlegges så prøv så godt du kan å se at en innleggelse skal være til hjelp og ikke som straff. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...