Gå til innhold

Sexy eller ikke sexy?

Gjest ikke noen sexbombe akkurat

Anbefalte innlegg

Gjest dritt-lei frp!
Skrevet

jeg er lite begeistret for siv jensen og frp i utgangspunktet,men nå ser det jo ut til at hun ikke angår klarer komme med saklige argumenter.

enig i at hun er ikke er sexy selv!!

Gjest donna Dona
Skrevet

Skulle regjeringen bli mer sexy måtte man ha bytta ut hele gjengen.

Skrevet

"Skulle regjeringen bli mer sexy måtte man ha bytta ut hele gjengen."

Det er mye mulig, syns vel ikke det oser sexy av noen av dem. Men det syns jeg ikke er en nødvendig egenskap for noen i regjeringen heller. På den andre sida er det utrolig turnoff og usexy med tåpelige uttalelser fra blondiner a la Siv Jensen.

Skrevet

Jeg har flere ganger sett/hrøt uttrykket "sexy" brukt mer i betydningen "spennende" eller tilsvarende. Det kan jo gå an hvis det f eks er en kulturpersonlighet eller en trendy person som sier det om noe innen sitt eget felt, men blir bare dumt når furte-Siv sier det om andre politikere.

Skrevet

Ja, og sexy er jo noe man ser etter i landets ledelse.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva annet kan man se etter....?

Intelligens?

*ler meg ihjel*

Gjest donna Dona
Skrevet

Ser for meg Morten Harket som filosofiminister, Lene Alexandra som likestillingsminister, morsan som distriktsminister, Martin Andresen som moteminister. Ja, i det hele tatt.

Skrevet

Ser for meg Morten Harket som filosofiminister, Lene Alexandra som likestillingsminister, morsan som distriktsminister, Martin Andresen som moteminister. Ja, i det hele tatt.

Håhåhå, det var litt av et scenario! :oD

Skrevet

Hva er sexy? Er det ting som pirrer i underlivet? Har egentlig ikke funnet ut hva ordet betyr. Det blir jo brukt i hytt og pine. Noen synes store pupper er sexy. For meg ser det ut som en stor plage. Tror det har forskjellig betydning fra menneske til menneske. hva betyr sexy for dere?

Skrevet

Du misforstår. Som morsan er inne på: sexy betyr ikke sexy når ordet brukes i slike sammenhenger. Det betyr heller fresk, spenstig, spennende, fargerik. Og jeg er helt enig med Siv. Huitfeldt er en særdeles skoleflink og kjedelig politiker. Men antakelig et sikkerstikk for en statsminister som nå ikke våger å satse utradisjonelt.

Skrevet

Du misforstår. Som morsan er inne på: sexy betyr ikke sexy når ordet brukes i slike sammenhenger. Det betyr heller fresk, spenstig, spennende, fargerik. Og jeg er helt enig med Siv. Huitfeldt er en særdeles skoleflink og kjedelig politiker. Men antakelig et sikkerstikk for en statsminister som nå ikke våger å satse utradisjonelt.

Ok,fort gjort å misforstå :-) men der har vi den forskjellige ordbetydningen igjen som jeg mente

Gjest donna Dona
Skrevet

Håhåhå, det var litt av et scenario! :oD

Man kan i det minste si at det vil knytte seg spenning til mange avgjørelser innen politikken med en sånn regjering! Ikke en kjedelig dag på stortinget!

Gjest donna Dona
Skrevet

Sexy er da et særdeles dårlig ordvalg når det gjelder ansettelsen av en barne- og likestillingsminister? Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre.

Skrevet

Sexy er da et særdeles dårlig ordvalg når det gjelder ansettelsen av en barne- og likestillingsminister? Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre.

Ja, det er et dårlig ordvalg fordi det kan misforstås. Og hvis en mann hadde sagt det, ville det garantert ha blitt bråk.

Skrevet

''''Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre.''''

Eg er enig med deg.

Men tviler på at Terje Søviknes (Frp), ordfører i Os kommune er enig...

Skrevet

"Uansett syns jeg ikke ordet sexy har noe som helst med politikk å gjøre."

Det er vel egentlig det jeg også vil frem til

Skrevet

Nei jeg misforstår ikke, det er et pussig ord å velge i beskrivelse av en politiker. Sånn sett syns jeg all politikk er usexy. Og det er uansett en urteit uttalelse fra Siv Jensen.

Gjest ikke akkurat noen sexbombe
Skrevet

Jeg har flere ganger sett/hrøt uttrykket "sexy" brukt mer i betydningen "spennende" eller tilsvarende. Det kan jo gå an hvis det f eks er en kulturpersonlighet eller en trendy person som sier det om noe innen sitt eget felt, men blir bare dumt når furte-Siv sier det om andre politikere.

Var vel egentlig dette jeg ville frem til, men jeg var nok for kort av meg. :-)

Skrevet

Nei jeg misforstår ikke, det er et pussig ord å velge i beskrivelse av en politiker. Sånn sett syns jeg all politikk er usexy. Og det er uansett en urteit uttalelse fra Siv Jensen.

''Nei jeg misforstår ikke, det er et pussig ord å velge i beskrivelse av en politiker.''

Ja ikkje bare pussig men det er rimelig irrelevant om en politiker er sexy eller ei.

Bare en liten digresjon...Eg syns faktisk ho der Inga Marte Thorkildsen var ganske sexy, men det syns eg ikkje no lenger.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.rokeberg.com/portraits/thorkildsen_liten.jpg&imgrefurl=http://www.rokeberg.com/portraits/portraits.htm&h=148&w=210&sz=19&hl=nn&start=20&tbnid=shYtvmYljpZ2GM:&tbnh=75&tbnw=106&prev=/images%3Fq%3DInga%2BMarte%2BThorkildsen%26hl%3Dnn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...