Gjest Liker ikke sutretryner Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Har som svært mange andre fulgt med på årets Farmen og har reagert på oppførselen til Catharina. Muligens man kan bli litt feil fremstilt med litt kryssklipping, men den oppførselen hun viser i episodene hadde jeg vært VELDIG flau over i ettertid. Hvis jeg hadde deltatt på farmen og visst at 1 millioner mennesker(!) fulgte mine naive holdninger/kommentarer så hadde jeg gått og gravd meg ned til det hele var over...om ikke enda lenger! 0 Siter
Colette Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Catharina er rett og slett en motbydelig person. Og jeg kommer aldri til å tilgi henne måten hun jagde Amin fra Farmen på. Den flotte gutten bli jagd hjem av det hespetreet der....Ikke til å komme over, rett og slett :-( 0 Siter
Gjest farmenfan ennå jeg.. Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tenker vanligvis at det er klippingen av programmet som i høy grad bestemmer hvordan personene skal fremstå på sjermen, men ikke i dette tilfelle, denne jenta har ett serdeles usympatisk vesen så redigeringen av henne har nok vært enkel. 0 Siter
Gjest farmen-fan Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Catharina er rett og slett en motbydelig person. Og jeg kommer aldri til å tilgi henne måten hun jagde Amin fra Farmen på. Den flotte gutten bli jagd hjem av det hespetreet der....Ikke til å komme over, rett og slett :-( Jeg er så enig med dere alle. Håper hun ryker i kveld. Det var synd i Amin, selv om han dreit seg ut. Det ble jo sagt at det var egentlig ikke på grunn av fylla, men nå var det en glimrende anledning for å få ut en konkurrent. Jeg synes ikke det er rett, selv om det er et spill. En deltaker skal trekke seg fordi det er en grunn for det, og ikke fordi han blir presset av sure damer, som ser sitt snitt i å utnytte anledningen. Og DEN reaksjonen på at hun ble valgt til førstekjempe...hvem tror hun at hun er. Den dagen jeg fikk godhet for Amin, var når Ingunn fortalte om karven, og hans reaksjon på det. Han mistet trots alt en kniv. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg leste litt av nettmøtet med Amin, og han sa noe sånt som at han og Catharina var bestekompiser nå, og at hun hadde vært skikkelig uheldig med klippingen. Også kan man jo tenke på at tv selskapet tross alt skal lage underholdning, og har tatt inn en del sterke personligheter med vilje og viten om at det vil bli konflikter + at de har lite mat, er slitne og skal spille et psykologisk spill, men det samme har slått meg, hun har i allefall blitt skikkelig negativt fremstilt. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er så enig med dere alle. Håper hun ryker i kveld. Det var synd i Amin, selv om han dreit seg ut. Det ble jo sagt at det var egentlig ikke på grunn av fylla, men nå var det en glimrende anledning for å få ut en konkurrent. Jeg synes ikke det er rett, selv om det er et spill. En deltaker skal trekke seg fordi det er en grunn for det, og ikke fordi han blir presset av sure damer, som ser sitt snitt i å utnytte anledningen. Og DEN reaksjonen på at hun ble valgt til førstekjempe...hvem tror hun at hun er. Den dagen jeg fikk godhet for Amin, var når Ingunn fortalte om karven, og hans reaksjon på det. Han mistet trots alt en kniv. Det var skikkelig kjipt at Amin trakk seg:( Hadde vært noe annet hvis Ingunn ikke hadde gått ut like før, for hun ville garantert fått han på andre tanker. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er så enig med dere alle. Håper hun ryker i kveld. Det var synd i Amin, selv om han dreit seg ut. Det ble jo sagt at det var egentlig ikke på grunn av fylla, men nå var det en glimrende anledning for å få ut en konkurrent. Jeg synes ikke det er rett, selv om det er et spill. En deltaker skal trekke seg fordi det er en grunn for det, og ikke fordi han blir presset av sure damer, som ser sitt snitt i å utnytte anledningen. Og DEN reaksjonen på at hun ble valgt til førstekjempe...hvem tror hun at hun er. Den dagen jeg fikk godhet for Amin, var når Ingunn fortalte om karven, og hans reaksjon på det. Han mistet trots alt en kniv. Det er vel gale nok at han raver rundt i fylla og prater tull, om han ikkje skulle gå løs med kniv i tillegg? 0 Siter
Gjest farmen-fan Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Det er vel gale nok at han raver rundt i fylla og prater tull, om han ikkje skulle gå løs med kniv i tillegg? ja selvfølgelig Og jeg unnskylder absolutt ikke Amin, han har ikke vært min favoritt (vet ikke om jeg har noen) men jeg må forholde meg til fakta og det jeg ser. Og hans reaksjon på det at noen saboterte oppdraget hans, det står det respekt av. ...og at Catharina burde dra seg ut av farmen er mange enig i, hun kunne godt ha reist lenge før Amin, det var vel det som var ment i budskapet mitt. 0 Siter
Colette Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg leste litt av nettmøtet med Amin, og han sa noe sånt som at han og Catharina var bestekompiser nå, og at hun hadde vært skikkelig uheldig med klippingen. Også kan man jo tenke på at tv selskapet tross alt skal lage underholdning, og har tatt inn en del sterke personligheter med vilje og viten om at det vil bli konflikter + at de har lite mat, er slitne og skal spille et psykologisk spill, men det samme har slått meg, hun har i allefall blitt skikkelig negativt fremstilt. Nei, dette har ikke bare med klippingen å gjøre. Ansiktsuttrykkene hennes sier mer enn nok. Håper hun ryker i kveld. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Nei, dette har ikke bare med klippingen å gjøre. Ansiktsuttrykkene hennes sier mer enn nok. Håper hun ryker i kveld. Hehe, du har et poeng. Jaja, gleder meg til kl 20.00! Dagens høydepunkt...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.