Gå til innhold

Hva skal dere lage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til i kveld?

Jeg skal lage lasagne med hvitløksbaguetter. :-)

Skrevet

Vi har spist lammeskav med sopp,løk, og ovnsbakte poteter til

Morning Glory
Skrevet

Jeg skal lage meg et knekkebrød med majones, ruccula, pastrami, jarlsberg og paprika. Eier ikke matlyst om dagen...

Mista nikket
Skrevet

Her blir det ris og kylling, gresk salat og en god rødvin.

Gjest en konepone
Skrevet

Jeg har noen kalkunfileter, men nå vet jeg ikke om jeg orker å lage noe middag.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Vi har spist lammeskav med sopp,løk, og ovnsbakte poteter til

Åhhh! Det hørtes nyyyyydelig ut! Hva slags rødvin har dere til en slik gourmet rett da? Og dessert ikke minst!

Morning Glory
Skrevet

Jeg har noen kalkunfileter, men nå vet jeg ikke om jeg orker å lage noe middag.

Ta deg et knekkebrød:)

Skrevet

Åhhh! Det hørtes nyyyyydelig ut! Hva slags rødvin har dere til en slik gourmet rett da? Og dessert ikke minst!

Ja det er helt nydelig, man får jo kjøpt både lammeskav og reinsdyrskav ferdig på butikken, og det er jo bare så lettvint.

Vi har for vår del ikke hatt hverken rødvin eller dessert til, men med det tilbehøret blir det jo festmiddag.

Sikkert kjempegodt med en passende rødvin til og en søt dessert.

Annbefales.Det står oppskrift på pakken.

Gjest mora2
Skrevet

Her ble det kyllig, ris og potetbåter :0)

Kjempe godt!

Skal sitte alene i kveld, så jeg har et godteri lager om sulten skulle melde seg igjen ;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg er alene hjemme, så her blir det kylling i peppersaus, med ris og stekte grønnsaker :)

Skrevet

Vi har nå spist auberginegrateng med salat til, og rødvin. Det smakte vidunderlig. Den tykke ostatsausen på toppen blir som fløyel etter gratinering, smelter i munnen.

Gjest Angela26
Skrevet

À!! Det hòrtes godt ut! *Jeg og vil ha*

Jeg aner ikke hva vi skal ha jeg, men kjòpte vàrruller i dag, sà vi skal vel smake pà dem tenker jeg.

Skrevet

Det er et sted bort i gaten her som driver og lager kylling med pommes frites og salat til oss akkurat nå :) Vi bare slapper av og venter :)

Skrevet

Har spist sushi i dag. Aleine (fisk er ikke-mat, synes min bedre halvdel).

Skrevet

Her ble det taco igjen, nok til hele familien, så det var godt :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

À!! Det hòrtes godt ut! *Jeg og vil ha*

Jeg aner ikke hva vi skal ha jeg, men kjòpte vàrruller i dag, sà vi skal vel smake pà dem tenker jeg.

Finnes det "høstruller"??

Gjest Angela26
Skrevet

Nei, det gjòr nok ikke det.

:-)

Skrevet

Tror det er de med elgkjøtt i. Fra høstjakta ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Vi har hatt biff, bearnaise, broccoli, ris og salat. Deilig :o) Min kjære er en mester til å steike biff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...