pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Trenger tips til bærbar pc til under 5000kr. Den skal ikke brukes til spill, kun litt musikk og bilder. Vi skal kunne bruke den til å dole og til vanlig internetbruk Og min mann skal kunne komme inn på jobben sin med den.Thats it. 0 Siter
Gjest HP HER Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Da kan du i grunn velge hvilken som helst pc, det er bare å søke på elkjøp, siba, computer city, lefdal osv. for å se hva du får for pengene. Antall GB harddisk, størrelse skjerma og ytelse på prosessoren hadde jeg tatt en titt på - og fargen på skallet - den er viktig 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Da kan du i grunn velge hvilken som helst pc, det er bare å søke på elkjøp, siba, computer city, lefdal osv. for å se hva du får for pengene. Antall GB harddisk, størrelse skjerma og ytelse på prosessoren hadde jeg tatt en titt på - og fargen på skallet - den er viktig Min mann har kikket i hele dag. Min sønn sier hp ikke er så bra....? Vel vel, vi finner nok en som duger. Tenkte bare å spørre dere erfarne her Fargen viktig? Jeg synes det er viktigst at dol virker 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Vi har nettopp kjøpt denne, og den er helt perfekt til slik bruk du nevner. Vi kjøpte den til det samme, ikke til noe spilling. Den er veldig stillegående. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30416&cid=5546 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Vi har nettopp kjøpt denne, og den er helt perfekt til slik bruk du nevner. Vi kjøpte den til det samme, ikke til noe spilling. Den er veldig stillegående. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30416&cid=5546 Jeg har også denne, og er veldig fornøyd! 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Vi har nettopp kjøpt denne, og den er helt perfekt til slik bruk du nevner. Vi kjøpte den til det samme, ikke til noe spilling. Den er veldig stillegående. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30416&cid=5546 Takk for tips! Da skal min mann få sjekke den i morgen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Min mann har kikket i hele dag. Min sønn sier hp ikke er så bra....? Vel vel, vi finner nok en som duger. Tenkte bare å spørre dere erfarne her Fargen viktig? Jeg synes det er viktigst at dol virker ''Min sønn sier hp ikke er så bra....?'' Det stemmer nok ikke. Sammen med Acer er det vel få merker som gir så mye for pengene som en HP. Kjenner flere som har HP, og har aldri hørt at noen av dem har hatt trøbbel med maskinene sine. Selv bruker jeg en HP Pavilion med fullt tastatur og 17" skjerm, og den er kjempegod. Men den er nok litt stor til å f.eks sitte med på fanget foran TV'n, den er nok heller for en stasjonærerstatter å regne. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 ''Min sønn sier hp ikke er så bra....?'' Det stemmer nok ikke. Sammen med Acer er det vel få merker som gir så mye for pengene som en HP. Kjenner flere som har HP, og har aldri hørt at noen av dem har hatt trøbbel med maskinene sine. Selv bruker jeg en HP Pavilion med fullt tastatur og 17" skjerm, og den er kjempegod. Men den er nok litt stor til å f.eks sitte med på fanget foran TV'n, den er nok heller for en stasjonærerstatter å regne. ok. Takk for svar 0 Siter
Gjest king cross Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 ok. Takk for svar Har selv to bærbare HP'er i huset, og null problemer. Hadde spørsmål og fikk raskt svar fra HP-support. Når det gjelder hva som er bra eller ikke så er det individuelt, noen liker det ene, andre ikke. De jeg kjenner som jobber med PC sier det samme; alle pc-produsenter har kommer opp på et jevnt, godt nivå - så lenge du velger en maskin med de forutsetninger du er ute etter så betyr ikke merke noe. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Har selv to bærbare HP'er i huset, og null problemer. Hadde spørsmål og fikk raskt svar fra HP-support. Når det gjelder hva som er bra eller ikke så er det individuelt, noen liker det ene, andre ikke. De jeg kjenner som jobber med PC sier det samme; alle pc-produsenter har kommer opp på et jevnt, godt nivå - så lenge du velger en maskin med de forutsetninger du er ute etter så betyr ikke merke noe. Takk for svar, det gjør altså da ingenting om jeg velger en rimelig variant....? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.