Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til bærbar pc til under 5000kr. Den skal ikke brukes til spill, kun litt musikk og bilder. Vi skal kunne bruke den til å dole og til vanlig internetbruk ;) Og min mann skal kunne komme inn på jobben sin med den.Thats it.

Gjest HP HER
Skrevet

Da kan du i grunn velge hvilken som helst pc, det er bare å søke på elkjøp, siba, computer city, lefdal osv. for å se hva du får for pengene. Antall GB harddisk, størrelse skjerma og ytelse på prosessoren hadde jeg tatt en titt på - og fargen på skallet - den er viktig ;)

Skrevet

Da kan du i grunn velge hvilken som helst pc, det er bare å søke på elkjøp, siba, computer city, lefdal osv. for å se hva du får for pengene. Antall GB harddisk, størrelse skjerma og ytelse på prosessoren hadde jeg tatt en titt på - og fargen på skallet - den er viktig ;)

Min mann har kikket i hele dag. Min sønn sier hp ikke er så bra....? Vel vel, vi finner nok en som duger. Tenkte bare å spørre dere erfarne her :) Fargen viktig? Jeg synes det er viktigst at dol virker ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Min mann har kikket i hele dag. Min sønn sier hp ikke er så bra....? Vel vel, vi finner nok en som duger. Tenkte bare å spørre dere erfarne her :) Fargen viktig? Jeg synes det er viktigst at dol virker ;)

''Min sønn sier hp ikke er så bra....?''

Det stemmer nok ikke. Sammen med Acer er det vel få merker som gir så mye for pengene som en HP. Kjenner flere som har HP, og har aldri hørt at noen av dem har hatt trøbbel med maskinene sine. Selv bruker jeg en HP Pavilion med fullt tastatur og 17" skjerm, og den er kjempegod. Men den er nok litt stor til å f.eks sitte med på fanget foran TV'n, den er nok heller for en stasjonærerstatter å regne.

Skrevet

''Min sønn sier hp ikke er så bra....?''

Det stemmer nok ikke. Sammen med Acer er det vel få merker som gir så mye for pengene som en HP. Kjenner flere som har HP, og har aldri hørt at noen av dem har hatt trøbbel med maskinene sine. Selv bruker jeg en HP Pavilion med fullt tastatur og 17" skjerm, og den er kjempegod. Men den er nok litt stor til å f.eks sitte med på fanget foran TV'n, den er nok heller for en stasjonærerstatter å regne.

ok. Takk for svar :)

Gjest king cross
Skrevet

ok. Takk for svar :)

Har selv to bærbare HP'er i huset, og null problemer. Hadde spørsmål og fikk raskt svar fra HP-support.

Når det gjelder hva som er bra eller ikke så er det individuelt, noen liker det ene, andre ikke. De jeg kjenner som jobber med PC sier det samme; alle pc-produsenter har kommer opp på et jevnt, godt nivå - så lenge du velger en maskin med de forutsetninger du er ute etter så betyr ikke merke noe.

Skrevet

Har selv to bærbare HP'er i huset, og null problemer. Hadde spørsmål og fikk raskt svar fra HP-support.

Når det gjelder hva som er bra eller ikke så er det individuelt, noen liker det ene, andre ikke. De jeg kjenner som jobber med PC sier det samme; alle pc-produsenter har kommer opp på et jevnt, godt nivå - så lenge du velger en maskin med de forutsetninger du er ute etter så betyr ikke merke noe.

Takk for svar, det gjør altså da ingenting om jeg velger en rimelig variant....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...