Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her lager vi en harry tråd. Hva er harry å gjør? Hvordan oppfører en harry person seg?

Har fått dilla på Anne Nørdsti sin sang : harry :)

Er jeg harry kanskje? Det gjenstår å se hva dere mener. Jeg har campingvogn......

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

15

• morsan

10

• Sofline

8

• peppermyntete

6

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ser for meg en mann med bart og litt lengde på håret, stritt og tynt på toppen. Han har på seg slitt dongeribukse, hvit skjorte og skinnvest. På bena har han cowboyboots som har sett sine bedre dager. I hånden holder han en flaske hjembrent ;) Han kom med rånegjengen til samfunnshusfesten.

Skrevet

Jeg ser for meg en mann med bart og litt lengde på håret, stritt og tynt på toppen. Han har på seg slitt dongeribukse, hvit skjorte og skinnvest. På bena har han cowboyboots som har sett sine bedre dager. I hånden holder han en flaske hjembrent ;) Han kom med rånegjengen til samfunnshusfesten.

hehe, artig bilde :) En litt sjuskete fyr altså :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

"å være harry" er udefinerbart egentlig.Å være harry mener jeg å ha sine egne særegenheter.At andre synes det er "harry" får være deres mening.Jeg liker fargerike mennesker som vil smykke bilen eller båten,campingvognen som de selv ønsker.Jeg ser mennesker i alle sjangere og er glad for at mange tør være "annerledes" i sin måte å være på.Det er det som handler om "livskvalitet"at man tør være seg selv.

AneM1365380603
Skrevet

hehe, artig bilde :) En litt sjuskete fyr altså :)

Ikke sjuskete sånn egentlig. Mer umoderne :) Jeg er ikke vant til å bruke uttrykket "harry", så jeg uttaler meg på bakgrunn av det ;)

Skrevet

"å være harry" er udefinerbart egentlig.Å være harry mener jeg å ha sine egne særegenheter.At andre synes det er "harry" får være deres mening.Jeg liker fargerike mennesker som vil smykke bilen eller båten,campingvognen som de selv ønsker.Jeg ser mennesker i alle sjangere og er glad for at mange tør være "annerledes" i sin måte å være på.Det er det som handler om "livskvalitet"at man tør være seg selv.

Spesiell og liker å være det da altså.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Spesiell og liker å være det da altså.

Ja eller "annerledes"Mange byfolk i merkeklær hvor det er om å gjøre å være "in" i kles stilen og andre ting ser rart på mennesker som tør være annerledes i sine valg å være,vise seg frem på."harry" er et ord som er misvisende og viser en forutintatthet mot de som velger å være seg selv på en helt spesiel måte.Uten forskjeller og nyanser ville vi mennesker vært innmari kjedelige og jeg gleder meg over at mennesker viser dem i måten å leve på.

Gjest mora2
Skrevet

Ja eller "annerledes"Mange byfolk i merkeklær hvor det er om å gjøre å være "in" i kles stilen og andre ting ser rart på mennesker som tør være annerledes i sine valg å være,vise seg frem på."harry" er et ord som er misvisende og viser en forutintatthet mot de som velger å være seg selv på en helt spesiel måte.Uten forskjeller og nyanser ville vi mennesker vært innmari kjedelige og jeg gleder meg over at mennesker viser dem i måten å leve på.

"Orginaler" kan også sies :0)

Herlig ord, og så godt at noen stikker seg ut i mengden!!! :=)

Gjest mora2
Skrevet

Tenker umiddelbart på mennesker i grill dress, med vogna på slep mot Svinesund ;0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Tenker umiddelbart på mennesker i grill dress, med vogna på slep mot Svinesund ;0)

"jahh" "helt like dresser" og masse stasj i bilen,på bilen,og i vogna.Herlig! "ler"

Gjest mora2
Skrevet

"jahh" "helt like dresser" og masse stasj i bilen,på bilen,og i vogna.Herlig! "ler"

he, he, og revehalen på antenna ;0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

he, he, og revehalen på antenna ;0)

Og svære "tærninger" hengende i speilet sammen med 5 mål "wonderbaum" Jøss! det var tider det! "been there done that" "humre"

Gjest ren natur
Skrevet

Folk på snøscooter (ikke redningsoppdrag).

Gjest mora2
Skrevet

Og svære "tærninger" hengende i speilet sammen med 5 mål "wonderbaum" Jøss! det var tider det! "been there done that" "humre"

Ikke sant! :0)

Skrevet

Campingvogn i seg selv gjør deg ikke harry, men går du konstant rundt på campingplassen med chipchapper (er det andre enn meg som forstår hva jeg mener med det?), hvite tennissokker og grilldress i rosa og turkis, begynner du å nærme deg. :-)

Å dra på mini-cruise med danskebåten, gjerne flere ganger årlig, bare for å få med seg kvota, er også harry.

Dette er også harry, særlig alle i kombinasjon: http://jul-lys.dk/stor_flot_julemand_med_kane_lyskæde_motiv_med_alu_ramme_244x122-p-50.html?osCsid=b4f68ec7b6191654bee0ccc2a1865ef8

Skrevet

Bukser som ikke rekker opp over rumpesprekken er også harry. :-)

peppermyntete
Skrevet

Er det noe harry ved den boligen unntatt rekkverket i trappa?

Mistenker at du klikket litt raskt gjennom bildene.

Eller du liker kanskje fargede skinnmøbler m/furudetaljer kombinert med glassbord med dyreskulpturer til ben?

Mange andre morsomme detaljer også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...