Gå til innhold

greier du å spise alt?

Anbefalte innlegg

Gjest mussi2
Skrevet

Jeg er ikke spesiellt kresen av meg og de tingene jeg ikke liker spiser jeg om jeg får det servert.Men det er tre ting jeg bare IKKE greier å spise og det er ananas,boller med rosiner og laks. Da brekker jeg meg.Har ikke sjangs...

Er det normalt å ha ett par sånne?har dere det?

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• Sofline

7

• tonie

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Potetstappe og bønner (knekkebønner liker jeg) klarer jeg rett og slett ikke.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg spiser heller ikke ananas. Rosiner liker jeg ikke så veldig godt, men i boller er det snadder. Mandelpudding og sopp vil jeg også helst slippe.

Skrevet

Jeg greier å spise alt.

Mannen min greier ikke kombinasjonen av fisk og poteter. For meg virker det rart, men han er overhodet ikke kresen ellers, så jeg må jo nesten tro han.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er også altetende, men kaviar og rødbeter får du _aldri_ se meg spise!!! *brekke seg*

Skrevet

Jeg er også altetende, men kaviar og rødbeter får du _aldri_ se meg spise!!! *brekke seg*

Og så rødbeter som er så godt! Jeg spiser dem som snacks:)

Jeg orker ikke pannekaker av alle ting.

Gjest togli
Skrevet

Og så rødbeter som er så godt! Jeg spiser dem som snacks:)

Jeg orker ikke pannekaker av alle ting.

Det kan du ikke mene!!! *dobbelturk*

Og pannekaker som er sååå godt da ;-))

Skrevet

Stangselleri klarer jeg absolutt ikke, og jeg vil aller helst slippe blodmat også.

AneM1365380603
Skrevet

Stangselleri klarer jeg absolutt ikke, og jeg vil aller helst slippe blodmat også.

Stangselleri hopper jeg også over.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg er forferdelig kresen...

Liker ikke kokte grønnsaker, lammekjøtt, mais, annanas, varm løk, kaffe, te, fisk, surmelk, sushi ovs ovs....

Er vel egentlig lettere å skrive opp det jeg liker ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Det liker ikke jeh heller...Eller suragurk..usj..

Skrevet

Jeg kan nok greie og spise alt selv om det ikke frister meg eller at jeg av erfaring kan si at jeg ikke liker det.

Men hvorfor skal man spise det man ikke liker, det som ikke frister? Det er jo ingen mening i det. Det er jo eventuelt bare i ekstremsituasjoner jeg ville gjort det. Som når svigermor velmenende skal ha i meg et bløtkakestykke og jeg vet at jeg blir kvalm i ettertid hehe.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kokt pasta og sopp, æsj;(

Gjest togli
Skrevet

Det liker ikke jeh heller...Eller suragurk..usj..

Der kom du på en ting til jeg ikke liker, ja ;-)

Gjest mora2
Skrevet

Der kom du på en ting til jeg ikke liker, ja ;-)

He, he, kom på endel nye ting jeg også etter å ha lest meg nedover ;0)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Lutefisk og selleri. Usj, det er ille nok bare med tanken. :-/

Gjest Kayia
Skrevet

Blodpudding. Lungemos. Kaldt smør (feks på brødskive). Annet da? Sikkert, men er egentlig ganske altspisende..

Gjest prust
Skrevet

Jeg klarer ikke lutefisk eller syltelabber.

Av småting klarer jeg ikke rosiner (unntatt i boller, da går det an), rødbeter og sylteagurker.

Ellers tror jeg jeg spiser alt!

Eller kom med forslag om noe dere tror jeg ikke spiser da? Har ikke smakt sushi....

Gjest frk. sær
Skrevet

Kaviar, pickles, makrell i tomat, innmat,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...