Gjest mussi2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er ikke spesiellt kresen av meg og de tingene jeg ikke liker spiser jeg om jeg får det servert.Men det er tre ting jeg bare IKKE greier å spise og det er ananas,boller med rosiner og laks. Da brekker jeg meg.Har ikke sjangs... Er det normalt å ha ett par sånne?har dere det? 0 Siter
Sofline Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Potetstappe og bønner (knekkebønner liker jeg) klarer jeg rett og slett ikke. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg spiser heller ikke ananas. Rosiner liker jeg ikke så veldig godt, men i boller er det snadder. Mandelpudding og sopp vil jeg også helst slippe. 0 Siter
....AV Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg greier å spise alt. Mannen min greier ikke kombinasjonen av fisk og poteter. For meg virker det rart, men han er overhodet ikke kresen ellers, så jeg må jo nesten tro han. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er også altetende, men kaviar og rødbeter får du _aldri_ se meg spise!!! *brekke seg* 0 Siter
tonie Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er også altetende, men kaviar og rødbeter får du _aldri_ se meg spise!!! *brekke seg* Og så rødbeter som er så godt! Jeg spiser dem som snacks:) Jeg orker ikke pannekaker av alle ting. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Og så rødbeter som er så godt! Jeg spiser dem som snacks:) Jeg orker ikke pannekaker av alle ting. Det kan du ikke mene!!! *dobbelturk* Og pannekaker som er sååå godt da ;-)) 0 Siter
birdie Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Stangselleri klarer jeg absolutt ikke, og jeg vil aller helst slippe blodmat også. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Stangselleri klarer jeg absolutt ikke, og jeg vil aller helst slippe blodmat også. Stangselleri hopper jeg også over. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er forferdelig kresen... Liker ikke kokte grønnsaker, lammekjøtt, mais, annanas, varm løk, kaffe, te, fisk, surmelk, sushi ovs ovs.... Er vel egentlig lettere å skrive opp det jeg liker ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er også altetende, men kaviar og rødbeter får du _aldri_ se meg spise!!! *brekke seg* Det liker ikke jeh heller...Eller suragurk..usj.. 0 Siter
Gjest + Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg kan nok greie og spise alt selv om det ikke frister meg eller at jeg av erfaring kan si at jeg ikke liker det. Men hvorfor skal man spise det man ikke liker, det som ikke frister? Det er jo ingen mening i det. Det er jo eventuelt bare i ekstremsituasjoner jeg ville gjort det. Som når svigermor velmenende skal ha i meg et bløtkakestykke og jeg vet at jeg blir kvalm i ettertid hehe. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det liker ikke jeh heller...Eller suragurk..usj.. Der kom du på en ting til jeg ikke liker, ja ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Der kom du på en ting til jeg ikke liker, ja ;-) He, he, kom på endel nye ting jeg også etter å ha lest meg nedover ;0) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Lutefisk og selleri. Usj, det er ille nok bare med tanken. :-/ 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Blodpudding. Lungemos. Kaldt smør (feks på brødskive). Annet da? Sikkert, men er egentlig ganske altspisende.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg klarer ikke lutefisk eller syltelabber. Av småting klarer jeg ikke rosiner (unntatt i boller, da går det an), rødbeter og sylteagurker. Ellers tror jeg jeg spiser alt! Eller kom med forslag om noe dere tror jeg ikke spiser da? Har ikke smakt sushi.... 0 Siter
Gjest frk. sær Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Kaviar, pickles, makrell i tomat, innmat, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.