Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Nå minte du meg på den gangen mannen min og jeg flytta inn i ny leilighet i Oslo. Før oss bodde det tydeligvis en gris der, så alt måtte vaskes ned. Sluken på badet var et kapittel for seg *urk*

Svigermor forbarma seg over oss og fikk renska sluken for oss :))

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

5

• trollemor;o)

5

• Lotte :o)

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Har du langt hår, så må eg desverre melde avbud.

Skikkelig drittjobb, rart at kombinasjonen hår og vann kan bli sååå ekkelt.

Jeg har nok langt hår, ja.

Egentlig er jeg vel for gammel til det. Så da er det sånn, at hvis jeg klipper meg nå, får jeg aldri langt hår igjen. Dermed nøler jeg.

Har sett en kortfilm en gang som jeg trodde det var Jane Campion (som lagde "the Piano") som hadde laget - men er ikke helt sikker. Den handlet om en som rensket opp i sluken, fant en tråd (slimete/hårete) og trakk i den. Opp kom noe som etterhvert ble et menneskelignende vesen... uwæææææ!

Hvis noen har sett filmen, kan dere gi meg navnet på den? Den var ekkelt hyptnotiserende....

Å renske sluken er noe med det ekkleste eg kan tenke meg, og eg har heldigvis ikkje sett den filmen.

Men "The Piano" har eg selvfølgelig i samlingen min. :-)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204825680' post='3821396]

*applaus* Dette begynte vi å snakke om i oktober, tror jeg ;o)

Jo, men da var det på idemyldringsstadiet, så skal ideen få tid til å sette seg, det skal lages ett tankekart og utarbeides sikkerjobb analyse, synfaring og kostnadsoverslag skal gjennomføres osv.

Ting tar tid...

Annonse

Jeg har langt hår, kjæresten har knapt nok hår så jeg får glatt skylda når han må rense sluket... På den annen side har vi nå rist i sluket i dusjkabinettet så jeg tar det selv innimellom, når vannet ikke renner ned lenger, men jeg plutselig står og vasser inne i kabinettet. ;o)

Eg skulle hatt en slags rist eg og, det hadde gjort alt mye enklere.

Får vente til eg får god råd...

Nå minte du meg på den gangen mannen min og jeg flytta inn i ny leilighet i Oslo. Før oss bodde det tydeligvis en gris der, så alt måtte vaskes ned. Sluken på badet var et kapittel for seg *urk*

Svigermor forbarma seg over oss og fikk renska sluken for oss :))

Det var generøst gjort, svigermødre er tydeligvis ikkje helt håpløse slik som en ofte kan få inntrykk av her på dol. :-)

Holder du på å pusse opp?

Kjipt å mangle badekaret...Tungvint..

Nei, egentlig ikkje, det har eg ikkje råd til.

Men vasken min rauk, begynte å lekke, så da skifter eg vask og underskap, samtidig skifter eg blandebatteriet til badekar/dusj (det gamle er fra 60 tallet).

Eg hadde snekker på besøk i går, han skulle komme med kostnadsoverslag på oppussing/utvidelse av badet. *biter negler*

Annonse

Jo, men da var det på idemyldringsstadiet, så skal ideen få tid til å sette seg, det skal lages ett tankekart og utarbeides sikkerjobb analyse, synfaring og kostnadsoverslag skal gjennomføres osv.

Ting tar tid...

''Ting tar tid...''

Ja, det gjør visst det ;o)

Gjest mora2

Nei, egentlig ikkje, det har eg ikkje råd til.

Men vasken min rauk, begynte å lekke, så da skifter eg vask og underskap, samtidig skifter eg blandebatteriet til badekar/dusj (det gamle er fra 60 tallet).

Eg hadde snekker på besøk i går, han skulle komme med kostnadsoverslag på oppussing/utvidelse av badet. *biter negler*

Uff, ja det er dyrt...

Får håpe du får en grei pris morgen :0)

Gjest togli

Det var generøst gjort, svigermødre er tydeligvis ikkje helt håpløse slik som en ofte kan få inntrykk av her på dol. :-)

Jeg liker heldigvis godt svigermora mi, jeg :)

Noen ganger tror jeg svigerdøtre kan være like barnslige som svigermora ;-)

Å renske sluken er noe med det ekkleste eg kan tenke meg, og eg har heldigvis ikkje sett den filmen.

Men "The Piano" har eg selvfølgelig i samlingen min. :-)

Det er Alison Maclean som har laget denne filmen, ikke Jane Campion, fant jeg ut.

Her er filmen:

Del 1:

http://current.com/items/86024111_the_kitchen_sink_one_of_the_best_short_films_ever

Del 2:

http://www.youtube.com/watch?v=vdRtyHBql6U

Egentlig er det en smal, sær kjærlighetshistorie i det hele, dersom du klarer å se den :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...