Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trodde du skulle vente til jeg kom for å se på jeg. Hadde store ambisjoner om å sitte på vaskamaskinen og spise smågodt mens du vaska badet og underholdt meg med rørleggersprekk og upassende skjelsord.

Da hadde du nok fått smågodtet ditt i vrangstrupen, eg ser ikkje helt underholdningsverdien i rensking av baderomssluk og rørleggersprekk på toppen av det...:-)

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

5

• trollemor;o)

5

• Lotte :o)

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Det er Alison Maclean som har laget denne filmen, ikke Jane Campion, fant jeg ut.

Her er filmen:

Del 1:

http://current.com/items/86024111_the_kitchen_sink_one_of_the_best_short_films_ever

Del 2:

http://www.youtube.com/watch?v=vdRtyHBql6U

Egentlig er det en smal, sær kjærlighetshistorie i det hele, dersom du klarer å se den :-)

Takk. Men eg utsetter det en liten stund. :)

Annonse

trollemor;o)

Eg har (tydeligvis) fått et slags kall...

Vi kjøpte hus for noen år siden og jeg har aldri dradd frem dusjkabinettet for å vaske under og bak...... *blir flau*(Jeg er veldig nøyen på renhold ellers) Jeg har rett og slett ikke tenkt på at det skal gjøres!?!! Det var min mor som kom med et hint og dermed satte jeg igang.

Det så ikke ut under der og det lukta helt forferdelig. Jeg som trodde det var doen som lukta... Den har blitt gnikka på ganske mye, men lukta forsvant aldri.

Nå er det som om vi har fått en nytt og luktfritt bad.

Rett morro var det:o)

Vi kjøpte hus for noen år siden og jeg har aldri dradd frem dusjkabinettet for å vaske under og bak...... *blir flau*(Jeg er veldig nøyen på renhold ellers) Jeg har rett og slett ikke tenkt på at det skal gjøres!?!! Det var min mor som kom med et hint og dermed satte jeg igang.

Det så ikke ut under der og det lukta helt forferdelig. Jeg som trodde det var doen som lukta... Den har blitt gnikka på ganske mye, men lukta forsvant aldri.

Nå er det som om vi har fått en nytt og luktfritt bad.

Rett morro var det:o)

Det var sikkert deilig å få gjort, mitt bad blir ihvertfall reint no, om ikkje anna.

En god Lottogevinst hadde passa bra no, i grunn. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...