Gå til innhold

Hva er sexy?


Gjest Karmen

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva gjör egentlig en person sexy? Har det bare med selvtillit ä gjöre?

Hvis jeg vil väre sexy for mannen min eller pä byen en kveld, mä jeg da ha pä meg trange topper og masse sminke?

Hva er sexy?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ravnejenta

Selvtillit! Definitivt!!!

Jeg tenner iallefall på selvsikre gutter, og jeg tror nok at gutter også tenner på selvsikre jenter...

Vel, noen kan nok bli litt skremt, så man trenger ikke overdrive(men foressten, hva skal vi med gutter som lar seg skremme av selvsikre jenter??)

Men det å vite hva man vil ha, og gå for det, er veldig sexy. Det å tørre å møte blikket til folk, og å være ærlig, si ting rett ut,- kan være veldig pirrende. (F. eks. si at du har LYST til å gjøre det og det!)

Og bare du har tøffe klær du føler deg vel og fin i så er vel det bra nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg sånn som DU vill, vær den du er! Det_er_sexy!

D lærte den nye kjæresten min meg. + andre ting...

Sexy undertøy fungerer godt selv om ikke det du har over er sort og lite, men du føler deg mye mer sexy av det.

Men d viktigste er at du er deg selv!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er et godt spørsmål, uten noe enkelt svar. Selvsagt har det med utseende å gjøre, det er ikke til å komme forbi. Men det har også noe med personligheten å gjøre, hva vedkommende utstråler, hvordan han eller hun oppfører seg, hvor interessante de er som mennesker, om de viser omtanke og interesse for å lytte og gi bekreftelse m.m.

Trange topper og sminke er det som i første omgang virker tiltrekkende, i hvert fall på noen menn. Men det må nok noe mer til, hvis ikke hensikten utelukkende er å få seg et nummer i løpet av natten. Da er det sikkert nok med trange topper og sminke for å få en mann tent og kåtet opp såpass mye at han er innstilt på å investere energi med tanke på nattens forestående gleder.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...