Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Hvordan går det med deg?

Her er det sykdom som står for dør:(

Har vært snufsete og hatt vondt i halsen i over to uker, og når jeg endelg ble bra ble samboeren syk og dermed ble jeg syk igjen:( Så i dag har jeg null energi. Er så lei nå. Får trøste meg med at jeg ikke er aleine :)

Venter bare på at småen skal bli syk også...

Hva er planene for påsken da? På fjellet og stå på ski?

Vi skal begynne å flytte :o) Endelig!!

Ha e super helg Prust! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301166-prust/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Hei du!!!

Koselig å få et innlegg på Meldinger!!!! Ikke så ofte det skjer....

Jeg har hatt en fin, men travel helg. Fredag har jeg kosedag med hun minste (snart fire), vi var en tur på kjøpesenteret og handlet litt, og så hentet vi de to store og dro i svømmehallen. Dielig :-)

Lørdag gikk i ett - jeg var leder på en barneleir. Moro og intenst! var helt skutt da jeg kom hjem halv åtte i går kveld.....

I dag var vi i kirka (en del av leiren), og etterpå var vi bare hjemme, og slappet av. Svigermor er på besøk, og hun disket opp med middag, og det fortsetter hun med de dagene hun er her ;-) I kveld hadde jeg en deilig joggetur!

Nå skla jeg jobbe tre dager, før jeg reiser til Italia med min mor i fire dager :-) Etterpå blir det Vestlandsferie med ski og stølen, og forhåpentligvis fint vær!!!!

Så spennende med flytting da! I samme by eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301166-prust/#findComment-2439867
Del på andre sider

Hei du!!!

Koselig å få et innlegg på Meldinger!!!! Ikke så ofte det skjer....

Jeg har hatt en fin, men travel helg. Fredag har jeg kosedag med hun minste (snart fire), vi var en tur på kjøpesenteret og handlet litt, og så hentet vi de to store og dro i svømmehallen. Dielig :-)

Lørdag gikk i ett - jeg var leder på en barneleir. Moro og intenst! var helt skutt da jeg kom hjem halv åtte i går kveld.....

I dag var vi i kirka (en del av leiren), og etterpå var vi bare hjemme, og slappet av. Svigermor er på besøk, og hun disket opp med middag, og det fortsetter hun med de dagene hun er her ;-) I kveld hadde jeg en deilig joggetur!

Nå skla jeg jobbe tre dager, før jeg reiser til Italia med min mor i fire dager :-) Etterpå blir det Vestlandsferie med ski og stølen, og forhåpentligvis fint vær!!!!

Så spennende med flytting da! I samme by eller?

Sorry seint svar - går i ett..

Så koslig med slik leir da :)

Er så fornøyd nå, har endelig fått tatt helgevasken her. :o) Vi bor på ett slags tettsted utenfor byen, skal flytte ca 15 min herfra. samme sted omtrent.. Skal først bo hos foredrene mine i ett års tid til huset er ferdig. De bor like ved der vi skal bygge så det blir kortere vei og enkelt å greit med barnevakt, i stedefor å kjøre frem og tilbake. Blir mye bedre.

Er litt spent på hvordan det blir å bo så tett innpå hverandre, meg og mamma har ett veldig godt forhold. Men det kan fort bli litt mye når vi er 7 stk i samme hus! :) (som er vandt me å ha sitt eget hus)

Du får ha en strålende helg med familien! Det skal jeg...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301166-prust/#findComment-2442202
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...