Lotte :o) Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 I så fall hva? Var det tidenes smarteste kjøp, eller det motsatte kanskje? Jeg har aldri handlet der, men mamma har kjøpt trimutstyr det et par ganger. Det ene kjøpet var bra (magetrener), det andre forferdelig dårlig (Fasttrack). 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Ja, en gang. Ett utrolig dårlig kjøp :-( Kjøpte ettslags superdampjern. Drypte noe helt forferdelig og ga meg ett brannsår, som jeg fremdels har ett synlig minne av... Gruff 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Det har jeg aldri gjort, og det er vel heller tvilsomt at jeg kommer til å gjøre det. 0 Siter
Loralei Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 haha.. joda, det gjorde jeg en gang da jeg var ung og nybakt mor. Kjøpte et belte som man fikk støt av, og dermed strammet mage musklene. For min del var jo dette et helt tåpelig kjøp, (mest sannsynlig hardt rammet av ammetåke) har aldri brukt det, da jeg har stor skrekk for elektisitet og støt =) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 haha.. joda, det gjorde jeg en gang da jeg var ung og nybakt mor. Kjøpte et belte som man fikk støt av, og dermed strammet mage musklene. For min del var jo dette et helt tåpelig kjøp, (mest sannsynlig hardt rammet av ammetåke) har aldri brukt det, da jeg har stor skrekk for elektisitet og støt =) *flirer godt* 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Skulle til å svare nei, men vi kjøpte en gang et trimapparat. Husker ikke navnet, man står på to flater og "sykler" samtidig som man bruker armene på stenger. Jøsses for en tåpelig forklaring Jeg brukte den en stund, men så ble den klesstativ.... Så satte vi den ut slik at ungene kunne bruke den, også rusta den vel i stykker. hehe 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 haha.. joda, det gjorde jeg en gang da jeg var ung og nybakt mor. Kjøpte et belte som man fikk støt av, og dermed strammet mage musklene. For min del var jo dette et helt tåpelig kjøp, (mest sannsynlig hardt rammet av ammetåke) har aldri brukt det, da jeg har stor skrekk for elektisitet og støt =) Det beltet har jeg og 0 Siter
Loralei Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1204911318' post='3822507] *flirer godt* godt jeg kunne bidra til trimming av lattermusklene dine ;-) El-sjokk er iallefall ikke å anbefale til oppstramming av muskler :-p *ler* 0 Siter
Loralei Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Det beltet har jeg og hehe. funker det da? jeg tror jeg dumpet mitt hos min mor en gang i tiden, men tviler på hun har brukt det. =)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Nei. ) Men det hender jeg lar meg fasinere og sitter og glor og tenker at "det der så sannelig smart ut!" særlig en blender de hadde for en stund siden. Men heldigvis har jeg klart å la være å handle... 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Nei. ) Men det hender jeg lar meg fasinere og sitter og glor og tenker at "det der så sannelig smart ut!" særlig en blender de hadde for en stund siden. Men heldigvis har jeg klart å la være å handle... Sikkert lurt. Denne fantastiske damp greia jeg kjøpte, så også utrolig smart og hendig ut. Tenk jeg behøvde ikke strykebrett lenger, men man burde hatt beskyttelses hansker. Fy søren for noe dårlige greier.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 ''I så fall hva?'' Har handlet der en gang. Kjøpte et lite USB-akvarium. Da vi fikk det var det to maneter i det i stedet for to fisker og sønnen min ble veldig skuffet. :-/ 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 ''I så fall hva?'' Har handlet der en gang. Kjøpte et lite USB-akvarium. Da vi fikk det var det to maneter i det i stedet for to fisker og sønnen min ble veldig skuffet. :-/ Produktet fant vi på heimesida deres etter å ha googlet, har aldri kjøpt noe derfra etter å ha sett reklame på TV. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 Skulle til å svare nei, men vi kjøpte en gang et trimapparat. Husker ikke navnet, man står på to flater og "sykler" samtidig som man bruker armene på stenger. Jøsses for en tåpelig forklaring Jeg brukte den en stund, men så ble den klesstativ.... Så satte vi den ut slik at ungene kunne bruke den, også rusta den vel i stykker. hehe Crosstrainer eller Ellipsemaskin, tenker jeg. *s* 0 Siter
sant å si Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 En eneste gang for hundre år siden. En stavmikser som ble flittig brukt, helt til den takka for seg etter noen år. 0 Siter
soleil Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Ja, har kjøpt trampoline og trenings-tskjorter. Veldig ok ting. Trampolina er lånt bort til ei snuppe på 2 år. Hjemmetreningsapparater har en tendens til å støve ned, dessverre. Jeg har også trimsykkel som bare står der pluss dansematter til Playstation. Husker dere at de solgte en slags stor heklenål som man kunne lage kule frisyrer med? Tror de tok over 300 kr for en slik plastdings pluss en video med frisyrer. Sykt dyrt. Lar meg facinere av reklamene dems, men lenge siden jeg har sett det nå. Kunne nok ha bestilt for eksempel tannbleking eller noe. 0 Siter
Gjest + Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Ja, jeg kjøpte et sett treningsvideoer med en eller annen mørkhudet fyr, fulgte med noen strikker som jeg har hatt god nytte av Men treningsvideoene var så tøffe at jeg trodde jeg skulle stryke med etter et kvarter hehe. Får vel ta de frem igjen når kondisen er litt bedre, for dette var ikke for en nybegynner. Men at den treningen fungerer fikk jeg raskt bevist. Men man må jo da også orke og henge med selvsagt Noe jeg ikke gjorde lenge - puh! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 hehe. funker det da? jeg tror jeg dumpet mitt hos min mor en gang i tiden, men tviler på hun har brukt det. =)) Tror du jeg vet om det virker eller ikke? Prøvd det èn gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.