Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha ring, og hva er hensikten?

Ser jeg en kjekk mann, er det jo greit å se etter om han har ring, for da er det bare å ligge unna. Husker jeg brukte en hel kveld på å danse og snakke med en mann uten ring. Men han hadde bare tatt den av for anledningen / mistet den eller noe slikt. Jeg følte med sååå lurt! Det er greit for oss single å vite hvem som er uaktuelle, selv om man kan bli lurt slik ejg gjorde den gangen.

Gjest mora2
Skrevet

Mange single som går etter ringen også... ;0)

Skrevet

Er man gift, bruker man ring. Enkelt og greit. Men vet det er endel evnukker der ute som lar ringen være hjemme, for å holde jaktmarkene åpne. Tåpelig, spør du meg.

Skrevet

Er man gift, bruker man ring. Enkelt og greit. Men vet det er endel evnukker der ute som lar ringen være hjemme, for å holde jaktmarkene åpne. Tåpelig, spør du meg.

Evnukker kan da ikke ha noe særlig utbytte av å holde jaktmarkene åpne?

Skrevet

Evnukker kan da ikke ha noe særlig utbytte av å holde jaktmarkene åpne?

De putter tissefanten inn i baken mens de lusker rundt da vet du.

Skrevet

De putter tissefanten inn i baken mens de lusker rundt da vet du.

eh, evnukker har ikke tissefant...

Gjest det trodde jeg
Skrevet

Oi, trodde de bare var kastrert jeg. Skjærer de virkelig av penis ?

Skrevet

Trodde de hadde tissefanter som ikke klarte å peke oppover jeg?

Skrevet

Oi, trodde de bare var kastrert jeg. Skjærer de virkelig av penis ?

Hmm?

Skrevet

Mange single som går etter ringen også... ;0)

Hvorfor gjør de det? For et nummmer? Eller fordi de gjerne ser at familier splittes, hvis de finner et bra emne for seg selv?

Gjest mora2
Skrevet

Hvorfor gjør de det? For et nummmer? Eller fordi de gjerne ser at familier splittes, hvis de finner et bra emne for seg selv?

Utfordringen, og at da er et ingen forpliktelser...

Sykt..

Mrs. Wallace
Skrevet

Haha, det er jo helt meningsløst å bruke ring/ikke ring som kriterium for hvem du skal legge deg etter, da. Folk kan jo være rimelig opptatte uten ring også, f.eks i et mangeåring samboerskap med fellesgjeld og opptil flere barn. Samtidig kan en gift mann med verdens solideste giftering være skikkelig klar for en runde på si'.

Skrevet

Jo, kan ha det:

"En mann som kan ha fått fjernet testiklene eller i enkelte tilfeller hele penisen. "

http://www.erotikknett.no/4646_215.php

Joa, men når testiklene er fjernet ( ofte før puberteten) kan det ikke være rare greiene å være på damejakt med som Jølsen mente evnukker gjorde.

Skrevet

Trodde de hadde tissefanter som ikke klarte å peke oppover jeg?

Nei, de har fått fjernet testiklene/pungen, og ofte penis også. De var jo voktere av harem, og fyrsten ville ikke at de skulle klå på konene hans.

Mista nikket
Skrevet

Leste en gang at de gikk for gifte for de var tryggere når det gjaldt hiv/aids.

Skrevet

Joa, men når testiklene er fjernet ( ofte før puberteten) kan det ikke være rare greiene å være på damejakt med som Jølsen mente evnukker gjorde.

ja enig i det

Skrevet

Utfordringen, og at da er et ingen forpliktelser...

Sykt..

Jeg er ikke sikker på hva du mener med utfordringen. Det er jo mange menn som er utro, det ligger jo ikke noen utfordring i å kapre en gift mann. Utfordringen er mer å holde dem unna, for neimen om jeg vil være med på noe slikt svinerei som utroskap. Også bare 'for moro skyld' da gitt , hva er det med disse mennene som aldri får nok bekreftelse og nærhet, det må være fordi de ikke opøever nærhet gjennom å snakke, fordi de er amputert i hjernen eller noe sånt. Ja unnskyld alle dere menn som leser dette, og er uskyldige .

Skrevet

Haha, det er jo helt meningsløst å bruke ring/ikke ring som kriterium for hvem du skal legge deg etter, da. Folk kan jo være rimelig opptatte uten ring også, f.eks i et mangeåring samboerskap med fellesgjeld og opptil flere barn. Samtidig kan en gift mann med verdens solideste giftering være skikkelig klar for en runde på si'.

''skikkelig klar for en runde på si'.

'' Uaktuelt! De uten ring kan teoretisk være ledige.

Han jeg nevnte lot som han var alenefar, snakket om barna osv., og ville dessuten ha telefonnr, men det var visst 'sånn i tilfelle' - *puke*

Skrevet

Den som selv er i et forhold men som ønsker noe 'på si' synes vel at det er mindre fare for å bli avslørt dersom de står i med en som har like stort ønske som dem selv til å holde det hemmelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...