adelie Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Må man ha ring, og hva er hensikten? Ser jeg en kjekk mann, er det jo greit å se etter om han har ring, for da er det bare å ligge unna. Husker jeg brukte en hel kveld på å danse og snakke med en mann uten ring. Men han hadde bare tatt den av for anledningen / mistet den eller noe slikt. Jeg følte med sååå lurt! Det er greit for oss single å vite hvem som er uaktuelle, selv om man kan bli lurt slik ejg gjorde den gangen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Mange single som går etter ringen også... ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Er man gift, bruker man ring. Enkelt og greit. Men vet det er endel evnukker der ute som lar ringen være hjemme, for å holde jaktmarkene åpne. Tåpelig, spør du meg. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Er man gift, bruker man ring. Enkelt og greit. Men vet det er endel evnukker der ute som lar ringen være hjemme, for å holde jaktmarkene åpne. Tåpelig, spør du meg. Evnukker kan da ikke ha noe særlig utbytte av å holde jaktmarkene åpne? 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Evnukker kan da ikke ha noe særlig utbytte av å holde jaktmarkene åpne? De putter tissefanten inn i baken mens de lusker rundt da vet du. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 De putter tissefanten inn i baken mens de lusker rundt da vet du. eh, evnukker har ikke tissefant... 0 Siter
Gjest det trodde jeg Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 eh, evnukker har ikke tissefant... Oi, trodde de bare var kastrert jeg. Skjærer de virkelig av penis ? 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 eh, evnukker har ikke tissefant... Trodde de hadde tissefanter som ikke klarte å peke oppover jeg? 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Oi, trodde de bare var kastrert jeg. Skjærer de virkelig av penis ? Hmm? 0 Siter
morsan Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 eh, evnukker har ikke tissefant... Jo, kan ha det: "En mann som kan ha fått fjernet testiklene eller i enkelte tilfeller hele penisen. " http://www.erotikknett.no/4646_215.php 0 Siter
adelie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Mange single som går etter ringen også... ;0) Hvorfor gjør de det? For et nummmer? Eller fordi de gjerne ser at familier splittes, hvis de finner et bra emne for seg selv? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Hvorfor gjør de det? For et nummmer? Eller fordi de gjerne ser at familier splittes, hvis de finner et bra emne for seg selv? Utfordringen, og at da er et ingen forpliktelser... Sykt.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Haha, det er jo helt meningsløst å bruke ring/ikke ring som kriterium for hvem du skal legge deg etter, da. Folk kan jo være rimelig opptatte uten ring også, f.eks i et mangeåring samboerskap med fellesgjeld og opptil flere barn. Samtidig kan en gift mann med verdens solideste giftering være skikkelig klar for en runde på si'. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jo, kan ha det: "En mann som kan ha fått fjernet testiklene eller i enkelte tilfeller hele penisen. " http://www.erotikknett.no/4646_215.php Joa, men når testiklene er fjernet ( ofte før puberteten) kan det ikke være rare greiene å være på damejakt med som Jølsen mente evnukker gjorde. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Trodde de hadde tissefanter som ikke klarte å peke oppover jeg? Nei, de har fått fjernet testiklene/pungen, og ofte penis også. De var jo voktere av harem, og fyrsten ville ikke at de skulle klå på konene hans. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Hvorfor gjør de det? For et nummmer? Eller fordi de gjerne ser at familier splittes, hvis de finner et bra emne for seg selv? Leste en gang at de gikk for gifte for de var tryggere når det gjaldt hiv/aids. 0 Siter
morsan Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Joa, men når testiklene er fjernet ( ofte før puberteten) kan det ikke være rare greiene å være på damejakt med som Jølsen mente evnukker gjorde. ja enig i det 0 Siter
adelie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Utfordringen, og at da er et ingen forpliktelser... Sykt.. Jeg er ikke sikker på hva du mener med utfordringen. Det er jo mange menn som er utro, det ligger jo ikke noen utfordring i å kapre en gift mann. Utfordringen er mer å holde dem unna, for neimen om jeg vil være med på noe slikt svinerei som utroskap. Også bare 'for moro skyld' da gitt , hva er det med disse mennene som aldri får nok bekreftelse og nærhet, det må være fordi de ikke opøever nærhet gjennom å snakke, fordi de er amputert i hjernen eller noe sånt. Ja unnskyld alle dere menn som leser dette, og er uskyldige . 0 Siter
adelie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Haha, det er jo helt meningsløst å bruke ring/ikke ring som kriterium for hvem du skal legge deg etter, da. Folk kan jo være rimelig opptatte uten ring også, f.eks i et mangeåring samboerskap med fellesgjeld og opptil flere barn. Samtidig kan en gift mann med verdens solideste giftering være skikkelig klar for en runde på si'. ''skikkelig klar for en runde på si'. '' Uaktuelt! De uten ring kan teoretisk være ledige. Han jeg nevnte lot som han var alenefar, snakket om barna osv., og ville dessuten ha telefonnr, men det var visst 'sånn i tilfelle' - *puke* 0 Siter
morsan Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Hvorfor gjør de det? For et nummmer? Eller fordi de gjerne ser at familier splittes, hvis de finner et bra emne for seg selv? Den som selv er i et forhold men som ønsker noe 'på si' synes vel at det er mindre fare for å bli avslørt dersom de står i med en som har like stort ønske som dem selv til å holde det hemmelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.