Nedia Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 vil bare hilse på folk her har vel sneket meg innom som meg eller deknavn MEN jeg er Nedia jeg var med på SF forumet veldig lenge lenge MEN jeg er jo overgrepsutsatt og har min aller aller verste opplevelser gjømt i minne vil ikke vite samtidig som jeg vet noe jeg er meg og kan ikke fornekte 0 Siter
Gjest Ritva2 Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 SF forumet…ja, det er veldig lenge siden det har vært aktivt! –Og du sliter fortsatt! Jeg vet…og veldig mange med meg…at å gjemme bort dine opplevelser i ditt indre…gjør deg bare vondt verre og vil ikke hjelpe deg videre i livet ditt. Jeg er helt sikker på at du leser både her og der om det ene og det andre…Som også har klart å komme videre i livet. Det kan du også! – Men da må du finne mot og tøffheten til å komme frem…Du må stille deg sårbar…Du må være ærlig mot degselv…Du må bli kjent med degselv—og da kan du ikke fornekte hva som har skjedd…Du må finne motet til å erkjenne at det har skjedd…og at det tilhører fortiden…Som alle andre, du kan verken fornekte eller endre hva som har skjedd i livet ditt hittil…-Men det du har makt til er…å forandre livet ditt _nå og fremover_ Så jeg håper du kan finne noen i din nærhet som du kan stole på og få hjelp av, slik at du kan finne livets vei….for deg! Det finnes vet du, også for deg! 0 Siter
Nedia Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 SF forumet…ja, det er veldig lenge siden det har vært aktivt! –Og du sliter fortsatt! Jeg vet…og veldig mange med meg…at å gjemme bort dine opplevelser i ditt indre…gjør deg bare vondt verre og vil ikke hjelpe deg videre i livet ditt. Jeg er helt sikker på at du leser både her og der om det ene og det andre…Som også har klart å komme videre i livet. Det kan du også! – Men da må du finne mot og tøffheten til å komme frem…Du må stille deg sårbar…Du må være ærlig mot degselv…Du må bli kjent med degselv—og da kan du ikke fornekte hva som har skjedd…Du må finne motet til å erkjenne at det har skjedd…og at det tilhører fortiden…Som alle andre, du kan verken fornekte eller endre hva som har skjedd i livet ditt hittil…-Men det du har makt til er…å forandre livet ditt _nå og fremover_ Så jeg håper du kan finne noen i din nærhet som du kan stole på og få hjelp av, slik at du kan finne livets vei….for deg! Det finnes vet du, også for deg! ja SF forumet er vel en saga blått..... savner det litt men men koselig at du husker meg da joda er jo i kontakt med SMISO ogsånn så jeg sitter ikke med alt aleine men er ikke lett like veld 0 Siter
polarjenta Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Hei, jeg husker deg, og har fulgt med deg på div. forum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.