Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har hatt en lengre dol-pause på grunn av internettproblemer og masse å gjøre. Påskeferie hjemme turte jeg ikke engang å tenke på. Jeg har jo snart termin. Nå går jeg bare og venter utålmodig på fødsel. :-)

Står til selv? :-)

Å du å da så spennende :) Ja det er i april?? Har du hatt mye kynnere da?

Godt du har fått orden på internett igjen.

Det var du som tipset meg om den musealarmen? Kjøpte på nytt&nyttig og nå hører vi ikke mus lengre :)

Joda alt med det samme her med meg takk. Vi venter på våren igjen her. Snøen som kom så brått forsvinner nå i samme tempo, det regner :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302076-sofline/#findComment-2453548
Del på andre sider

Å du å da så spennende :) Ja det er i april?? Har du hatt mye kynnere da?

Godt du har fått orden på internett igjen.

Det var du som tipset meg om den musealarmen? Kjøpte på nytt&nyttig og nå hører vi ikke mus lengre :)

Joda alt med det samme her med meg takk. Vi venter på våren igjen her. Snøen som kom så brått forsvinner nå i samme tempo, det regner :)

Det kan godt hende det var jeg som tipset deg om musealarmen. Jeg har i hvert fall selv hatt glede av den. :-)

Jeg er snart 39 uker på vei ifølge UL-terminen, så det kan egentlig skje når som helst. Jeg håper på snart... (Jeg har startet en spå-når-jeg-føder-tråd på graviditets-forumet.)

Her har det også snødd, men snøen er borte igjen og det ville vært nydelig vær i dag hvis det ikke blåste sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302076-sofline/#findComment-2453560
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...