Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har abortert 7 ganger etter hverandre -alle i ca. uke 6. Jeg er undersøkt på forskjellige måter, og har tatt koagulasjonstester. Min protein C var over 130 og protein S var 113. Kan dette ha innvirkning på tendensen til å abortere? Skal snart til mitt siste IVF forsøk, og håper det er noe som kan hjelpe meg. Har hørt at mange tar Albyl-e og/ellerHeparin - kan dette være noe for meg? Vet ikke om dette er riktige stedet å spørre, men jeg heller ikke hvor andre steder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30224-spontanabort-protein-c-og-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Sta.

Dine protein S og C-verdier (som vel er angitt i prosent) er innenfor normalverdiene (60-130 %) , muligens med en noe høy protein C-verdi. Disse har neppe noe med din abort-tendens å gjøre.

Jeg regner med at du har diskutert disse forholdene nøye gjennom med din gynekolog, og at alle adekvate hormonelle og obstetriske/gynekologiske vurderinger er gjort. Hvis man har mistanke om at dette har noe med dine blodfaktorer å gjøre, bør haematolog / thromboselaboratorium konsulteres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...