Gå til innhold

Ønsker meg nytt nick. Forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kvinne 46

Føler du er på vei inn i noko nytt. Du har blitt pressa inn i det ytterste i "ditt gamle landskap". Det fungerer ikkje lenger, og du har kome inn i eit nytt landskap. Det er godt å oppdage at uansett om andre mennesker svikter, så har du deg sjølv. Det er ukjent og skummelt, men du vil oppleve deg friare og meir moden.

Og vi er mange som har gått den veien du går. Ikkje føl skam over den du var. Vi er glad i deg.

Eg bruker to nick. Eitt når eg er den "vanlege", den eg er i dag. Og eitt når eg treng hjelp til å bearbeide fortida.

Fekk f.eks tatt ein prat med mor mi etter å ha lufta meg her. Eg fekk klarheit i korleis eg skulle nærme meg henne på ein konstruktiv måte, og det gjekk svært, svært bra.

Vi snakkast :-)

Gjest Jente31

Føler du er på vei inn i noko nytt. Du har blitt pressa inn i det ytterste i "ditt gamle landskap". Det fungerer ikkje lenger, og du har kome inn i eit nytt landskap. Det er godt å oppdage at uansett om andre mennesker svikter, så har du deg sjølv. Det er ukjent og skummelt, men du vil oppleve deg friare og meir moden.

Og vi er mange som har gått den veien du går. Ikkje føl skam over den du var. Vi er glad i deg.

Eg bruker to nick. Eitt når eg er den "vanlege", den eg er i dag. Og eitt når eg treng hjelp til å bearbeide fortida.

Fekk f.eks tatt ein prat med mor mi etter å ha lufta meg her. Eg fekk klarheit i korleis eg skulle nærme meg henne på ein konstruktiv måte, og det gjekk svært, svært bra.

Vi snakkast :-)

Så fint at det ordnet seg for deg og din mor :-) Er ikke så dumt å lufte seg når man står fast på et eller annet vis. Det kan hjelpe å få noen innspill utenfra.

Føler du treffer helt utrolig bra med det du beskriver om et nytt landskap. Det er slik jeg føler det. Veien er lang og kronglete, og målet langt unna.

Men jeg er på riktig vei føler jeg. Har vokst og lært mye.

Smart av deg, med to nick :-)

Annonse

Som jeg har forstått av deg, så er du jenta som vil opp og fremover i livet. Vilje har du også.

Jeg vil si at løvetann kler deg med tanke på styrken den har, den kommer opp overalt. Så løvetann, løvetanta eller noe i den stilen blir mitt forslag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...