Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Toneee

Hei. For noen uker siden hadde jeg en vanlig forkjølelse, med rennende nese. Det gikk fort over, men jeg har fremdeles "slim" i halsen. Det er verst om morgenen når jeg har ligget lenge på ryggen. Når jeg reiser meg da, så siger snørra bak i halsen. Jeg får en skikkelig vond smak i munnen av det, og det er illeluktende. Jeg føler meg også veldig "tørr" bak i svelget, og av og til kommer det ut noen små ,(på størrelse med et stort knappenålshode), klumper. Disse klumpene stinker!, og er hvit-gule, tørre og litt harde. Jeg klarer ikke å se noe bak i halsen, men det er vanskelig å få sett ordentlig. Hva kan dette være? Jeg har også litt vondt i ett øre, men det har muligens ikke noe sammenheng. Det største problemet er jo at lukten er så sjenerende, også må jeg kremte og svelge hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30257-g%C3%B8rr-i-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...
  • 3 år senere...

Annonse

hei, jeg har oxo noe av det samme du beskriver toneee. sånne illeluktene små kluper i halsen. kjempe ekkle. æsj, men jeg vet ikke hva det er da. håper du finner ut av det :)

disse gule illeluktende klumpene kan være retardasjonsklumper som dannes i mandlene.... de lukter noe j**** og skyldes matrester som legger seg i groper i mandlene....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30257-g%C3%B8rr-i-halsen/#findComment-1279406
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...