Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ærlig jente

Hei jeg har datet en gutt i ca tre mnd, nå får jeg vite at han kanskje skal bestille sydentur med 6 kamerater en uke i juni. jeg ble ikke glad for å høre det. jeg har ikke bestemt ferie for meg ennå,jeg tenkte at kanskje jeg og han kunne reise sammen. jeg syns det blir litt annerledes å reise feks til syden med en venninne, iallefall på et så tidlig stadium i forholdet.

hva mener dere lesere? skal man godta slike gutteturer? jeg er usikker hva som skjer på disse gutteturene.

han har vært på flere andre turer og skal på flere før sommeren. det er ikke sydenturer,det er mest sydentur jeg reagerer på.

så tenker jeg.. hva føler han egentlig for meg, er jeg bare en sex venninne eller ser han på meg som kjæresten hans..

dette har vi ikke pratet om.

han har jo virket seriøs,men synes det er litt rart at han bare vurderer en sånn tur nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302686-gutteturer-i-syden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ærlig jente

Det hadde jeg ikke reagert på i det hele tatt. Kan du ikke spørre om dere kan finne på noe en annen gang i sommer, sammen, en lang helg eller noe? Han, som deg, må jo pleie vennskapsforhold selv om han dater.

pleier du f eks å reise på sydenturer bare med venner hvis du bare har vært sammen en gutt noen måneder, altså på et tidlig stadium, er du ikke redd for hv atypen din gjør på slike gutteturer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302686-gutteturer-i-syden/#findComment-2452982
Del på andre sider

Gjest xbellax

pleier du f eks å reise på sydenturer bare med venner hvis du bare har vært sammen en gutt noen måneder, altså på et tidlig stadium, er du ikke redd for hv atypen din gjør på slike gutteturer?

Men du, om du allerede nå stresser med hva han kan komme til å gjøre/hva som kan komme til å skje så har du et problem. Dersom du stoler så lite på den du dater bør du stille deg spørsmålet -hvorfor reagerer jeg slik. Jeg har reist på ferie med gode venner uten den jeg datet/var i forhold med og jeg finner det uproblematisk at vedkommende gjør det samme. Og egentlig spiller det liten rolle om dere har datet i 1 måned eller 10 år, det må være lov å tilbringe tid med sine venner.

Dersom dette er et resultat av at du er usikker på hvor dere står, hva slags forhold dere egentlig har -bør du snakke med ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302686-gutteturer-i-syden/#findComment-2452987
Del på andre sider

ærlig jente

Men du, om du allerede nå stresser med hva han kan komme til å gjøre/hva som kan komme til å skje så har du et problem. Dersom du stoler så lite på den du dater bør du stille deg spørsmålet -hvorfor reagerer jeg slik. Jeg har reist på ferie med gode venner uten den jeg datet/var i forhold med og jeg finner det uproblematisk at vedkommende gjør det samme. Og egentlig spiller det liten rolle om dere har datet i 1 måned eller 10 år, det må være lov å tilbringe tid med sine venner.

Dersom dette er et resultat av at du er usikker på hvor dere står, hva slags forhold dere egentlig har -bør du snakke med ham.

hmmm vi har jo hatt det fint, vil jo stole på ham, jeg vet ikke, jeg er litt usikker hva som skjer på slike turer, vi er ikke flinke å snakke om følelser, han har sagt eller skrevet sms om ting som kunne tilsi at han mener noe med det vi holder på med, jeg er kanskje redd for å virke for seriøs.... skremme han bort eller noe.

men etter tre mnd så må man nesten ha lov å fortelle hva man føler.. og man trenger bekreftelse på hvordan forhold man har...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302686-gutteturer-i-syden/#findComment-2452991
Del på andre sider

Gjest xbellax

hmmm vi har jo hatt det fint, vil jo stole på ham, jeg vet ikke, jeg er litt usikker hva som skjer på slike turer, vi er ikke flinke å snakke om følelser, han har sagt eller skrevet sms om ting som kunne tilsi at han mener noe med det vi holder på med, jeg er kanskje redd for å virke for seriøs.... skremme han bort eller noe.

men etter tre mnd så må man nesten ha lov å fortelle hva man føler.. og man trenger bekreftelse på hvordan forhold man har...

"men etter tre mnd så må man nesten ha lov å fortelle hva man føler.. og man trenger bekreftelse på hvordan forhold man har..."

Den støtter jeg deg fullt på. Snakk med ham, send en mail eller en sms, et eller annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302686-gutteturer-i-syden/#findComment-2452993
Del på andre sider

Annonse

ærlig jente

"men etter tre mnd så må man nesten ha lov å fortelle hva man føler.. og man trenger bekreftelse på hvordan forhold man har..."

Den støtter jeg deg fullt på. Snakk med ham, send en mail eller en sms, et eller annet.

jeg har vært sammen med andre gutter, og samtlige har jeg visst hvordan forhold jeg har hatt med de, det har på en måte bare kommet frem eller blitt sagt.

det pleier ikke være såå komplisert vite om man er kjærester eller ikke.

om jeg visste at han er seriøs, så er det ok om ham reiser, da er det bare å vente på ham.

jeg tror jeg er redd for å bli avvist. han sa.. jeg elsker deg på en fest noen uker siden, men ikke sagt edru. jeg synes i edru tilstand teller mest..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302686-gutteturer-i-syden/#findComment-2452995
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...