bustebeisa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Travel dag i dag... Og dumme tulling som stjal mobilen din. Snakka med minste jenta her. Snuppa di hadde våknet ei gang, men sovnet fint igjen. Hun hadde ikke spist pizza, siden hun hadde spist hos faren. Ellers var hun nesten flau da hun sa at hun hadde fått betalt. :-) Snakket litt mer og da var hun tøff som bare det. Det går ikke på om hun tør eller får det til, men om hun gidder. ;o) Ellers savnet jeg mobieln din veldig i går. Hadde så mange meldinger jeg hadde lyst å sende til deg. ;-) Først gikk de bare frem og tilbake angående et hus som skal selges. Så kom det ei melding om at jeg er blitt degradert, men at jeg fremdeles er på topp 5 lista. Nærmere bestemt på 3. plass... Sånn kan det gå. :-) Men, han har pult. Så det rett ut. ;-) Ei fra samme bygd. Litt i tvil hvor mye han vil innpå hennes 3 år gamle barn, selv om de allerde hadde møttes og tona var bra. Han er ærlig med henne. Forteller hvem han er. Føler seg fri, samtidig som han vil være nær henne. Ikke interessert i et forhold, men føler det på en måte som en kjæreste eller elskerinne. Håper de kan leke sammen. Og hvem sier at mannfolk er enkle. Eller så er det jeg som er skikkelig dum. Ikke forhold, men kjæreste? Ja, ja... :-) Men så lenge han er ærlig og sier alt dette til henne også, er det jo bare bra. Da er det helt opp til henne hva hun ønsker å gjøre. Både med tanke på barnet og seg selv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302854-mora2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.