Gå til innhold

Jeg er i gang med livet igjen!!

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Jeg er så glad. Har i mange år tenkt at jeg må etablere et liv utenfor sykehuset, men har liksom aldri skjønt helt hvordan jeg skulle få det til. Men bare fra i senhøst har jeg plutselig fått mange ting opp og gå samtidig.

Er oppe tidlig om morgenene, er på et arbeids og aktivitetssenter fra i 10 tiden til det stenger,er med i en prosjektgruppe som driver forbedringsarbeid innen psykiatrien, er med i røde kors, går på kostholdskurs, er med i en husmenighet, trener og er sosial. Det er så godt. Har det plutselig travelt. Og det har bare falt på plass så plutselig. Egentlig ganske overaskende.

Skal holde meg på dette nivået, og stabilisere meg der noen måneder og så kan jeg (jippi) begynne å jobbe eller studere til høsten. Gleder meg masse!

Må bare få delt det med dol. Er kjempeglad og stolt over det jeg har fått til i forhold til hvor langt nede jeg har vært. Stå på. Det er håp!

Alt er ikke bare fryd og gammen, men det blir det aldri. Har noen problemer igjen å jobbe med, men i dag; i dag er jeg glad!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302900-jeg-er-i-gang-med-livet-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...