Gjest pettern Skrevet 21. juni 2001 Skrevet 21. juni 2001 hallo, fikk et problem for et par dager siden, av en eller annen grunn har jeg fått store mengder luft i magen. Jeg raper ( og promper) i et sett, meget irriterender.. ikke minst når jeg skal sove. Sover ikke mere enn et par timer om nattene lengere.. noen som vet hva det kan være/ går det over av seg selv eller er det noe jeg kan drikke/spise for at dette kan gå over? HJEP!! 0 Siter
livato Skrevet 21. juni 2001 Skrevet 21. juni 2001 Er det i forbindelse med astma, at du får så mye luft i magen? 0 Siter
Gjest pettern Skrevet 21. juni 2001 Skrevet 21. juni 2001 Er det i forbindelse med astma, at du får så mye luft i magen? nope... feil forum? 0 Siter
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 23. juni 2001 Skrevet 23. juni 2001 Er det i forbindelse med astma, at du får så mye luft i magen? livato. Som oftest er det ingen sammenheng med astma og mye luft i magen. Noen ganger ser jeg dog at perioder med dårlig kontroll av astmaen og mye tungpust at pasientene kan ha en tendens til å svelge luft. Dette kan så i sin tur gi problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.