Gå til innhold

Nedsatt hørsel?

Anbefalte innlegg

Gjest Silvana

Jeg har den senere tiden hatt stadig større problemer med å forstå hva folk sier, spesielt når det er et høyt støynivå rundt. Dette er spesielt plagsom på jobben (lærer) der en normal kommunikasjon med elevene ofte ikke er mulig. Øre-nese-hals-legen sier at alt er i orden og at jeg bare skal konsentrere meg . Dette hjelper dessverre ikke! Jeg synes også at hørselen varierer fra time til time og dag for dag, som om noen sitter der med en fjernkontroll og setter lydstyrken opp og ned. Da jeg tok hørselstesten hørte jeg tilfeldigvis bra. Føler ikke at legen tar meg alvorlig. Finnes det andre muligheter å utrede nedsatt hørsel? Er det mulig at hørselen varierer såpass, eller er dette noe som jeg bare innbiller meg?

Er forøvrig 38 år og har aldri hat problemer med ørene ellers.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30308-nedsatt-h%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Det kan forekomme at hørselen varierer, særlig dersom årsaken er væske i mellomøret, så kan tilstanden komme og gå. Kanskje du kunne kontakte legen og be om å få en undersøkelse på en dårlig dag også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30308-nedsatt-h%C3%B8rsel/#findComment-120873
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...