Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har et litt rart spm til deg kanskje; har fått med meg at du har extensions, og det har jeg så lyst på... :) Men når jeg leser om hvordan dette skal vedlikeholdes, så høres det ut som en forferdelig jobb... Har ikke tid til så mye styr jeg!

Er det virkelig så mye jobb å holde håret pent og fritt for floker osv...? Er jo greit at det holder en stund hvis en først bruker masse penger på det såklart, men er vant til en kort og _svært_ lettstelt frisyre... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303270-angela26/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela26

Hei!

Jeg har tatt av dem nà, men de varer som regel opptil 3 mnd.

Sòrg for à kure hàret regelmessig, og bruk balsam, men ikke i festene! Da kan de skli av. Bruk av glattetang kan ogsà minske levetiden pà extencions.

Jeg glattet ut hàret opptil 3 ganger i uka, og passet pà festene nàr jeg gjorde det. Jeg har svakt fall/ bòlger i hàret og extensionsene var strie, sà jeg màtte glatte det ut, om jeg ikke skulle se helt rar ut :-)

Jeg opplevde at de falt av, en etter en nàr det hadde gàtt ca 2 mnd...Litt kjedelig egentlig... Men det kan altsà skje. Ellers sà vaer forsiktig nàr du bòrster det, og behandle hàret med litt stòrre forsiktighet enn hva du gjòr med ditt eget hàr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303270-angela26/#findComment-2459240
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...