Gå til innhold

Bustebeisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker så meget. :-)

Borte bra, og hjemme.... tja. Sikkert bra det og, men... Legger utnoen bilder på facebook etterhvert.

Men etter å ha tilbrakt ei uke med stearinlys til hvert måltid. Også frokostene halv sju om morgenene. :-) Fyr i peisen. :-) En kar som lager middag. Passer på at jeg har drikke, være seg vin, melk, juice, saft eller vann. :-)

Men fikk da gjort ham om til litt sørlending også. Kompe til middag den ene dagen. :-) Og prøvde jo å skjemme ham også litt bort. :-)

Ellers var vi ute og gikk tur hver dag, utenom den dagen vi snakket på telefonen. Etter å ha spist middagen han laget mens du og jeg snakket i telefonen, klarte jeg å lokke ham med et annet sted og til litt kaloriforbrenning på andre måter. :-) Og til slutt var han vel enig om at vi ikke trengte gå tur.... ;o)

Men på lørdag var vi flinke. Gikk rundt øya. Og hadde en tur i fjæra. Ca 3 timers gåtur. Pluss privat lærer nårdet gjelder dyrelivet i fjæra. Hadde en delspørsmål til ham i går også. Kjekt for ham å friske opp litt i alt han har lært etter alle årene på skoleog universitet. :-)

Ellers.... kom jeg jo hjem,men var redd en periode, da jeg glemte pølsa igjen, og det satt to slike skumlinger på flyet.... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303456-bustebeisa/#findComment-2460380
Del på andre sider

Gjest mora2

Takker så meget. :-)

Borte bra, og hjemme.... tja. Sikkert bra det og, men... Legger utnoen bilder på facebook etterhvert.

Men etter å ha tilbrakt ei uke med stearinlys til hvert måltid. Også frokostene halv sju om morgenene. :-) Fyr i peisen. :-) En kar som lager middag. Passer på at jeg har drikke, være seg vin, melk, juice, saft eller vann. :-)

Men fikk da gjort ham om til litt sørlending også. Kompe til middag den ene dagen. :-) Og prøvde jo å skjemme ham også litt bort. :-)

Ellers var vi ute og gikk tur hver dag, utenom den dagen vi snakket på telefonen. Etter å ha spist middagen han laget mens du og jeg snakket i telefonen, klarte jeg å lokke ham med et annet sted og til litt kaloriforbrenning på andre måter. :-) Og til slutt var han vel enig om at vi ikke trengte gå tur.... ;o)

Men på lørdag var vi flinke. Gikk rundt øya. Og hadde en tur i fjæra. Ca 3 timers gåtur. Pluss privat lærer nårdet gjelder dyrelivet i fjæra. Hadde en delspørsmål til ham i går også. Kjekt for ham å friske opp litt i alt han har lært etter alle årene på skoleog universitet. :-)

Ellers.... kom jeg jo hjem,men var redd en periode, da jeg glemte pølsa igjen, og det satt to slike skumlinger på flyet.... :-)

Høres jo ut som en knall tur! Og en knall mann :0)

Akkurat slik du fortjener det!

Sjekker facebook senere igjen, blir som sagt spille kveld og taco her i kveld! MMmm..

Og ang pølsene..Snart blir det konsekvenser på gang..Synes du begynner bli uansvarlig! På tide å ta ansvar!

Er det rart man blir bekymret...Pølser er livsnødvendig! ;=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303456-bustebeisa/#findComment-2460419
Del på andre sider

Høres jo ut som en knall tur! Og en knall mann :0)

Akkurat slik du fortjener det!

Sjekker facebook senere igjen, blir som sagt spille kveld og taco her i kveld! MMmm..

Og ang pølsene..Snart blir det konsekvenser på gang..Synes du begynner bli uansvarlig! På tide å ta ansvar!

Er det rart man blir bekymret...Pølser er livsnødvendig! ;=)

Ja da. Prøver å lære, men.... Vi hadde spist lunsj før jeg skulle dra. Hadde kjøpt inn is, brus og noe annet godt brødgreier. Måtte så klart spise desserten først. Kunne jo ikke smelte helt bort.:-) Men ble så mett at jeg helt glemte pølsene. Lover dyrt og hellig at jeg skal bli mye flinkere på dette neste gang. :-)

Hadde en liten prat om fremtid og slikt i går. Mye mer positiv enn tideligere, men fremdeles mange spørsmål.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303456-bustebeisa/#findComment-2460464
Del på andre sider

Gjest mora2

Ja da. Prøver å lære, men.... Vi hadde spist lunsj før jeg skulle dra. Hadde kjøpt inn is, brus og noe annet godt brødgreier. Måtte så klart spise desserten først. Kunne jo ikke smelte helt bort.:-) Men ble så mett at jeg helt glemte pølsene. Lover dyrt og hellig at jeg skal bli mye flinkere på dette neste gang. :-)

Hadde en liten prat om fremtid og slikt i går. Mye mer positiv enn tideligere, men fremdeles mange spørsmål.

He, he, du får skjerpe deg til neste gang! ;0)

Fremtiden ja..Bra det var mer positivt da :0)

Blir spennende hvertfall, du fortjener det beste!

Bare så forbanka at det er sååå langt borte...*snufs*

Men, men jeg får vel lære meg å fly da...Ja, visst det ender slik..

Da skal du se pølser da! He, he!

Hatt en kjempe koslig kveld her nå, ble ingen spilling, så mye å snakke om. Godt å bare sitte å kjase også. :0)

Hvordan er det med pasientene dine da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303456-bustebeisa/#findComment-2460747
Del på andre sider

He, he, du får skjerpe deg til neste gang! ;0)

Fremtiden ja..Bra det var mer positivt da :0)

Blir spennende hvertfall, du fortjener det beste!

Bare så forbanka at det er sååå langt borte...*snufs*

Men, men jeg får vel lære meg å fly da...Ja, visst det ender slik..

Da skal du se pølser da! He, he!

Hatt en kjempe koslig kveld her nå, ble ingen spilling, så mye å snakke om. Godt å bare sitte å kjase også. :0)

Hvordan er det med pasientene dine da?

Den ene forsvant nettopp ut av døra nå. Begge klarte så klart å forsove seg. Den andre er jeg litt usikker på hvor er i løypa...Du kan jo gjette hvem.... Blir bra når moped lappen er i boks. :-)

Koselig at dere hadde en fin kveld. Og prat kan være mye bedre enn spilling også. :-)

Senga kaller igjen. Jobb i kveld igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303456-bustebeisa/#findComment-2460788
Del på andre sider

Annonse

Gjest mora2

Den ene forsvant nettopp ut av døra nå. Begge klarte så klart å forsove seg. Den andre er jeg litt usikker på hvor er i løypa...Du kan jo gjette hvem.... Blir bra når moped lappen er i boks. :-)

Koselig at dere hadde en fin kveld. Og prat kan være mye bedre enn spilling også. :-)

Senga kaller igjen. Jobb i kveld igjen.

He, he typisk det...

Blir greit med lappen ja :0)

Stakkars du jobber og sliter du...

Håper du fikk sove godt!

Venter besøk av bio søs i dag..

HALLELUJA.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303456-bustebeisa/#findComment-2460960
Del på andre sider

Gjest mora2

He, he typisk det...

Blir greit med lappen ja :0)

Stakkars du jobber og sliter du...

Håper du fikk sove godt!

Venter besøk av bio søs i dag..

HALLELUJA.....

Fikk forresten mld din i går kveld..Men fikk aldri svart deg..

Men jeg gir helt opp...De tenker ikke langt noen av de...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303456-bustebeisa/#findComment-2461008
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...