Gå til innhold

jeg LEVDE ikke med ssri

Anbefalte innlegg

Gjest heyheymymy

Hei nhd ;-) jeg opplevde ikke ssri som en veldig bra medisin, men vet at det er mange som drar nytte av den, til å forandre livene sine og gjøre de bedre. Men som de to legene mine på østlandet sa, "det er bare medisiner i oppstartsfasen"

Litt teit av dere (du og webmesteren) å sensurere og slette kritiske innlegg. Det blir litt stakkarslig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303495-jeg-levde-ikke-med-ssri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Vi tåler kritikk - mye kritikk.

Men når noen bombarderer forum med varienter over samme tema på dagevis og antallet blir tresifret, går det hele over til en form for spamming.

Jeg har vært her i over 10 år, og det har alltid vært perioder med heftige diskusjoner.

Gjest heyheymymy

Men når noen bombarderer forum med varienter over samme tema på dagevis og antallet blir tresifret, går det hele over til en form for spamming.

Jeg har vært her i over 10 år, og det har alltid vært perioder med heftige diskusjoner.

jeg skal gå tur i vårværet nå. ha en god kveld alle sammen. Om hundre år er allting glemt.

Gjest hest er medisin

Hvis vi med dårlige erfaringer med ssri ikke kan klage her inne så burde dere også ta de som skriver solskinnshistorier. I følge deg så er dette ett nettsted for spørsmål om psykiatri.

Gjest hest er medisin

Nå bladde jeg bakover og fra den 3/4-08 fant jeg fire eller fem tråder som omhandlet noe av det samme. At det ble lange diskusoner betyr jo at det er mange følelser på begge sider. Men det er ingen her som har prøvd å overta forumet på noe som helst måte. Begynner jo ofte med at noen deler sine opplevelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...