Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Så gøy å høre at du hadde en flott kveld :) Det var på sin plass. ''Regner med de ikke har noen pub eller fester på Riksen. Men, leger har de iallefall ;o) hehe....'' Kan jo få fart på hjertefrekevensen der også da ja ;) Så du skal ha operasjon altså...? håper det vil hjelpe deg!

Det er lurt å benytte seg av barnefri til utekvelder, og til å endre tanker ikke minst. Er formen bra da? ;)

Nå skal jeg en rask tur ut på butikken for å se etter akvarell maling. Jenta mi har så lyst til at vi skal male litt, og det er jo lenge siden sist. Faktsik så lenge siden at jeg har klart å rote bort malingen og utstyret mitt :/

Lag deg en fin dag :)

Åh. Maling hørtes gøy ut... Hadde et skikkelig flott sett engang, men har rotet det bort =(

Vet ikke om jeg skal operere. Jeg skal utredes grundig for å fastslå riktig diagnose®, så skal de nok se på om der er noe som kan fikses på. Skal innlegges på nev.avd. Men, mulig de undersøker det kar problemet også mens jeg alikevel er der.

Svaret på prøvene som er til analyse nå skulle iallefall sendes over til riksen. Så vi får se hva som skjer =))

Har en del smerter i dag og, men de kom nok pga utskeielser i natt.. Og de er verdt smertene..

I kveld skal jeg kose meg med gutten min =)

Så blir det sikkert tidlig kveld på meg, da det ble lite søvn i natt også. (heldigvis av bedre grunner enn natt til i går) hehe

Dere får kose dere med malingen da =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303578-pekkaline/page/2/#findComment-2464543
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh. Maling hørtes gøy ut... Hadde et skikkelig flott sett engang, men har rotet det bort =(

Vet ikke om jeg skal operere. Jeg skal utredes grundig for å fastslå riktig diagnose®, så skal de nok se på om der er noe som kan fikses på. Skal innlegges på nev.avd. Men, mulig de undersøker det kar problemet også mens jeg alikevel er der.

Svaret på prøvene som er til analyse nå skulle iallefall sendes over til riksen. Så vi får se hva som skjer =))

Har en del smerter i dag og, men de kom nok pga utskeielser i natt.. Og de er verdt smertene..

I kveld skal jeg kose meg med gutten min =)

Så blir det sikkert tidlig kveld på meg, da det ble lite søvn i natt også. (heldigvis av bedre grunner enn natt til i går) hehe

Dere får kose dere med malingen da =)

Det hadde jo vært et håp da at de fant noe som enkelt kunne ordnes siden du har så mye smerter. Xer fingene jeg.

Ja nå er maling innkjøpt og hun er i full gang, smiler fra øre til øre :) Spørs om ikke jeg må kjøpe ramme også. Kos deg masse med gutten din. Åsså ja, kom deg tidlig i seng du hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/303578-pekkaline/page/2/#findComment-2464626
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...