Gå til innhold

Cyste / Fistel (tvilling)

Anbefalte innlegg

Gjest Hva bør jeg gjøre???

Jeg har for noen dager siden besøkt legen for en vond kul litt over hale beinet. Ble deretter vidersendt til kirurgisk avdeling på sykehuset. De kikket på "kulen" og bestemte seg for å skjære opp denne. De forsøkte å klemme ut noe som skulle være "puss". Men ingenting kom ut. Jeg ble da sendt hjem med den beskjed om at jeg skulle ringe hvis det ble værre. Det er idag 2 dager siden jeg var på sykehuset. Og jeg har tidvis sterk smerte rund "kulen" og det som uroer meg mest er at jeg periodevis får kvalmhets følelser. "Kulen" er nå større enn hva den var ved besøk på sykehuset. Kan dere være behjelpelig med hva jeg burde gjøre. Har problemer med å sitte ordentlig og for å få sove.

Mvh

Engstelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30359-cyste-fistel-tvilling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Jeg synes du skal gjører som de sa - ringe fordi det er blitt verre. Kanskje du trenger antibiotika? kanksje du trenger et grundigere inngrep med åpning av pusshule eventuellt i narkose om nødvendig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30359-cyste-fistel-tvilling/#findComment-120877
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...