Gå til innhold

til lege Nils Håvard Dahl

Anbefalte innlegg

Gjest PRINCE420

Kjære lege

dette rådet med å sløyfe maten likte jeg ikke.hvem sa at jeg var fet? jeg ville bare legge meg frem som person.jeg har så absolutt ikke problemer med kroppen min.jeg trener 5 dager i uka med fotball på lag og sats.nei,her trengte jeg råd som kunne bygge meg som menneske.jeg fikk en følelse av at du bare ville bli ferdig med å svare.men husk at du er en lege som hjelper folk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30374-til-lege-nils-h%C3%A5vard-dahl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg antar at det var du som brukte nicket R. Fowler. og det er mitt svar på dette du refererer til.

Jeg er enig i at det med maten ikke var det viktigste. Men du pressiserte at jeg ikke skulle foreslå psykologisk behandling fordi du ikke hadde penger til det. Dessuten skrev du at du selv syntes du var for tung i forhold til lengden.

Jeg bruker å ta folk på ordet. Derfor ble mitt svar slik det ble.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...