Gjest totlå Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hei. Jeg har som sagt ikke tatt medisinen min Abilify på en liten stund, jeg følte den gjorde meg så veldig stresset i kroppen, følte meg redd og urolog for alt mulig. Vet ikke om det var medisinen,eller om det hadde vert slik uansett.. Men, nå føler jeg meg så merkelig og tom. Alt føles så rart, uvirkelig, og så er jeg litt trist i hele kroppen. Jeg går på lamictal utenom, og trodde denne hjalp på det. Jeg har ikke vert og tatt blodprøve, men kan dette skyldes at jeg burde begynne og ta Abilify igjen, eller er det noe annet? Jeg trodde ikke at Abilify hjalp mot "depresjon"? 0 Siter
Gjest mimmmkmkm Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 jeg har ikke prøvd abilify, men mange andre typer anti psykotika og de hjelper veldig godt mot depresjon 0 Siter
Psykojenta Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Det er ofte sånn at kombinasjon av medisiner gir bedre virkning enn en medisin gjør aleine... Jeg synes du skal gi Abilify en ny sjanse! Og kanskje måle konsentrasjonen av Lamictal i blodet. kan jo hende du burde ha høyere dose av den i tillegg til Abilifyen.. Lykke til c",) 0 Siter
bibben Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Min psykiater fortalte meg at Abilify kan forsterke angsten hvis en har dette fra før. Hvis en ikke har angst, vil Abilify'en i seg selv ikke kunne skape angst. Jeg håper at NHD kan svippe innom og bekrefte eller avkrefte dette. Jeg går på Lamictal i tillegg til Abilify, og synes det er en god kombinasjon uten påfallende bivirkninger. Hvis du har seponert AP'n, og begynner å føle deg litt annerledes, ville jeg nok i ditt tilfelle kontakte en eller annen kyndig person. Good luck! 0 Siter
Gjest totlå Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Min psykiater fortalte meg at Abilify kan forsterke angsten hvis en har dette fra før. Hvis en ikke har angst, vil Abilify'en i seg selv ikke kunne skape angst. Jeg håper at NHD kan svippe innom og bekrefte eller avkrefte dette. Jeg går på Lamictal i tillegg til Abilify, og synes det er en god kombinasjon uten påfallende bivirkninger. Hvis du har seponert AP'n, og begynner å føle deg litt annerledes, ville jeg nok i ditt tilfelle kontakte en eller annen kyndig person. Good luck! Takk for svar :-) 0 Siter
Gjest masouleum Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Når jeg leser dette, får jeg lyst til å fortelle om min erfaring med abilify. Kan kjenne igjen noe av det du sliter med. Jeg ble urolig og rastløs av den. Fikk økt angst og en kroppslig urolighet. Fikk også influensafølelser og feber. Da jeg sluttet gikk det over. Nå vet jeg ikke om det gjelder for deg, men du kan være obs på at det også kan være bivirkninger. Hvis det er sånn at du trenger et ap, så er det kanskje ikke så rart at du er trist og tom uten? Hva med å prøve et annet merke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.